2015年6月7日 星期日

美味的韓菜@梨滿園

韓風大熱,許多以地道裝修的韓國菜館出現。有時質素真係一般般。

今次朋友叫去試,雖然唔係地道韓國裝修,有點似港式的韓國料理,但郤十分美味。


韓式料理,梗係唔少得泡菜。
呢度呢泡菜唔會太辣,極易入口,火速被我地消滅。
 上面果隻泡菜係現制泡菜,我地既理解係無浸咁耐,食落爽脆好多,幾特別。
我最愛飲出晒煙既野,所以一見到佢有晒泡泡咁上台,即時心心眼。
大醬湯即係韓國麵豉煮既湯,我地要左海鮮味。
呢碗湯超好味,唔太咸,同海鮮同夾,飲完仲唔會口乾。推介!!!!!
唔想太熱氣,我地點左2樣熟食,牛肋骨起入味,一夾起已經骨肉分離,可見煮得極淋。
肉汁甜甜的,配白飯一流。
朋友不愛辣,唯有食走辣的年糕。幸好,味道不錯,年糕軟硬適中,唔會咬到牙痛。
呢度好處係可以一邊食熟食,一邊韓燒。
我地選左無醃的肩背肉,總覺得要吃出真正的肉味,是要吃無醃的。
肩背肉脂肪平均,燒熟後口感柔軟,口腔充滿牛肉的味道。
配上韓式辣醬及生菜,可以解解油膩感。
同行還有海鮮控,所以又點了一個拼盤。
拼盤有蝦、帶子及尤魚,味道也不錯,但肩背肉更出色。







沒有留言:

張貼留言