2015年6月1日 星期一

居酒屋風味、清酒煮蜆好好食@石亭日本料理

身邊有對高級朋友,常常帶大家食貴野。今次佢介紹大家食呢間日式居酒屋,話佢地既刺身日日日本空運抵港,仲有好多平時出面食唔到既魚刺身!
鋪頭外面十分易認,寫明自己用日本米。
枱面上有竹牌,寫明當天有的刺身及食材。
前菜先來雞泡魚干、枝豆及沙律。
雞泡魚干有很香的燒烤味,頗有咬口,送酒一流。
枝豆雖泡過鹽水,但不會太咸,好快就俾人清酒。
「目張刺身」,原條活魚刺身,我都係第一次係香港食。
目張的肉質較實淨而不腥,油份適中、內質嫩滑。
除左點WASHABI外,仲可以加入檸檬、薑蓉等一齊食,食落更鮮味。
北寄貝刺身食得多,但原隻北寄貝又真係第一次。
鮮活的,原來真係爽口好多,仲好鮮甜!
瀨尿蝦壽司極厚肉,仲長過隻手指,連我平時麻麻地瀨尿蝦都覺得好食。
海膽三文魚字軍艦,雖然新鮮,但海膽味較淡,我覺得此晚被比下去了。
是晚大愛~「清酒煮蜆」。
蜆肉大而不韌,咬下去時充滿清酒的鮮味,係我食過最好食的清酒煮蜆。
呢碟只係$88,我覺得超值!我地飲晒成碗湯。
玉子燒啱啱煎起,夠熱點都好食。
舞姑、温室蕃薯同青椒天婦羅好好味,無油、粉漿極薄。
魚同蝦天婦羅好好食,魚肉極滑,蝦則十分彈牙,唔需要加任何調味都已經好好食!
食到尾聲時,老闆無啦啦拎左D燒忙果乾同燒雞胗出來請客人食,好明顯好多人都係熟客,得閒會飲酒食串燒,感覺好似大家都識左好耐咁,氣氛好正。

雞胗係新鮮的,因此如果你鐘意食內臟就不容錯過,好彈好有咬口,同一般實的的確實不同。

另外燒牛柳同雞翼等都好食,唔會太乾身,但有有點脆口!!


當晚消費唔平,如果只係食熟食串燒熟食都係有限數,但可以食到空運到港的刺身,間唔時豪一次都值得!










沒有留言:

張貼留言