2015年6月12日 星期五

輕鬆、美味~日式串燒@Bilibala Yakitori Bar

極愛食日本野既我,係朋友提議再加對自己好D下,去到Bilibala食串燒。
近年,串燒鋪頭不停開,但要提一間有質素,真係唔易。
Bilibala 雖然要行多幾條街先到,但環境同食物都好好,真係好適合同三五知己一齊Bilibala講返一晚。
吃飯晚有雨,就算座係大大的窗旁都不覺熱。
大大的窗旁外有一張小小的窄枱,應該是給大家站著飲酒。
在主角出場時,先來一點小食。
芥末魚蛋,個様有點似蘿蔔,但其實充滿彈性,有點似潮州魚蛋的質感,幾得意!
玉子燒不太甜也很嫩,雞蛋控的我表示很喜歡。
黑松可露冷日本蕃茄,蕃茄就咁食已經好甜,唔會有平時蕃茄的澀味,黑松露同佢都算夾。

我們亂點一通後,先上枱的係菇菇類。
舞茸同白磨菇都燒得熟而入面可以保持到水份,其實我真係好想知點燒。

由於叫得太多野,一上枱大家都對煙肉包住d咩極好奇。原來係荔枝來,真係好好食呀!
煙肉燒到脆卜卜,荔枝一咬咇晒d汁出來,咸且脆混合甜且軟,味蕾好忙碌,推介。
燒大鱔超肥美,魚皮脆,魚肉滑,魚油滿滿!

燒年糕,軟軟綿綿,內裡有滿滿的芝士。
燒豆腐的外表雖然黑黑,但內裡還是很嫩,有豆香。

帶子處於半熟狀態,不會因太熟而變韌。
雞骨腸配生雞蛋吃,看電視就看得多,吃就第一次,雞蛋既滑配石有軟骨的腸,一軟一硬,不錯。
安格斯牛肉燒至五成熟,吃時就有肉汁,軟綿綿,充滿牛味,很好吃。

無飯不歡的我們,叫了幾款燒飯團。分別係梅子、木魚碎、明太子同海膽。
燒飯團外表脆脆的,好似飯焦咁,仲有唔同既米,值得試。

梅子茶漬飯我第一眼睇中既,竟然係佢碗旁既芥末,朋友都話我古怪。
如果鍾意食芥苿的人,應該明白現磨的是好食十倍。
將芥末混合茶漬飯吃,第一口先嚐到芥末的辛辣,之後係梅子的酸,再嚐到米飯的味道,超正!

Bilibala 左一晚之後,大家都好開心!環境得輕鬆、食物很美味,會再去!







沒有留言:

張貼留言