2012年5月20日 星期日

終於找到東西去掉油脂,收細毛孔有望@missha

未來真的想用足二星期先同大家分享,但實在等不了!!!哈哈

我的千年毛孔

話說自中學以後,我的毛孔就像我的年紀一樣,越來越。中間我曾嘗試許多的努力,什麼磨砂、Peeling Gel、收毛孔MASK、收毛孔精華,去角質產品...........我都用過,但其實真係唔覺有咩效。當然有一個好主要既因素,係因為用左一段時間都無用,就會放棄。漸漸地,我呢兩年對付我d毛孔就只係去美容院做facial ,靠針清同做機,係有效既,係facial 唔係成日做,又唔平,同埋通常一個星期後,我的毛孔又再充滿一條條白色的「毛毛蟲」了。

後來美容師跟我說,不要再用卸妝油了。於是我又轉了各種的卸妝產品,好似係好左D,但到盛夏,我那粗大的毛孔就會由一條條毛毛蟲,變成一粒粒堅硬的米粒。呢D酒米同黑頭簡直與我如影隨形。在鼻頭同面頰兩旁,只要用手指輕一推,黑黑黃黃的油脂就推之不盡。對住「佢地」真係要忍痛,先可以唔好等佢地明顯成咁,化妝簡真會死,一粒粒白頭勁明顯。


未用前,面頰鼻翼都可以用清晰見到D白色點點,由於膚色深,所以黑頭唔覺,之前一仲要清過,都咁樣!

意外地遇上「它」-super aqua black head clear oil

話說之前上網登記左去拎MISSHA 既魔幻水(遲D先同大家再分享),入去到竟然被SELL到,我都好意外,一來個BA既服務態度太好。但重點係佢一語中PT,講得出要收我D毛孔,就要溶左入面D油脂先,如果唔係點收到無用,仲問我D粒粒係唔係好硬。之後就介紹左呢支「水凝澈肌黑頭潔淨油」俾我。佢講既野完全被燒著,我記得佢家既用品,除左指甲油之外,我都無咩點有興趣,就算去到韓國,都係買左佢地既掃,什麼護膚化妝品也沒買到。真的不知當時發生什麼事!!!!




個BA幫我一試上手,我就發現原來係油,心諗咁咪好難洗,點知,佢一拎水幫我抺,就好乾爽,真係估佢唔到。見價錢又唔貴,就迷迷糊糊地拎回家了!!!!!!!!


拎返來,急不及待用了「它」!


由於「它」是吸管設計,所以每次用的時候,就要按下綠色的那個制把「它」吸上來,但說實在,真的很難吸,是這支產敗筆吧!!!!!


拎上來會見到它充滿綠色各白色的粒粒及透明的粒粒。

成份:

原來佢係用深海洋水既鹽微粒深入潔淨毛孔,再加葡萄籽油綠茶油溶解堵塞毛孔的污垢和過多的皮脂分泌,再加山茶油檸檬油來控制油脂產生,防止黑頭形成。


用法: 

BA話由於我D油脂堵塞比較耐,所以要連續用2個星期,毎天洗完面後,按一分鐘,密集地溶返晒D油脂先。之後就可以毎星期用一次就可以。而份量就毎個部位一泵,由於我要用係雙頰同鼻頭,所以我一共要用三泵。




用的時候先按掉綠色的粒粒,毎PART按一份鐘後就可以洗掉。由於「它」的油是水溶的,所以一沖就能沖掉,這真的令我很意外。


用後,你不會像平時用完磨砂時,會感到緊緊或太乾,反而因為「它」的油,會有一種滋潤的感覺,對於我這內油外乾的皮膚,真的唔錯。這產品我已連續用了一星期,但真的一點脫皮或乾的感覺也沒有。反而覺得有按的地方特別滑。


沒修圖架!!!!!


看到嗎? 這就是我用了整整一星期的效果。由於毛孔已被迫大了很久,所以不可能短時間就刻收回來,但皮膚的確沒那麼粗糙,還顯得有光澤。毛孔內的「毛毛蟲」也被清很七七八八,我還是忍不住想把油脂按出來,以前是黄黃黑黑的,現在量少了,而顏色也變成白白的,我相信因為清了油脂,平時慢慢變成的黑頭也少了。


在用的過程中,我因忍不了手,亦有嘗試清掉一些黑頭,發覺真的易了許多,可能有油份的滋潤,亦因為深入了毛孔,入面既油脂減少左同鬆左。


其實真的要多謝你地,因為以前無寫BLOG,總會偷懶,用用下就唔用,宜家因為想同大家分享,多了一份堅持,今次因為堅持而得到好東西,真係估都估唔到。


我好耐都無遇到真係清到油脂既產品,毛孔雖然未收晒,但起碼已經不見了「毛毛蟲」,下一步可努力收毛孔吧!!!!
















沒有留言:

張貼留言