2012年5月7日 星期一

不會「立即變黑」的防晒(SOFINA 美白抗老化防曬乳


「立即變黑」

又來到我最怕的炎炎夏日,我並不是一個十分怕熱的人,但我卻偏偏是一個「立即變黑」的人。廣告的「立即變黑」是用於頭髮上,但用於我的皮膚上,我卻一點也不想接受。礎於工作的關係,我常常亦要戶外工作,因此暑假期間,無論查什麼,外出一日我也會「立即變黑」。


今年的戶外工作提早了,今天我在西貢碼頭及市中心足足行了六七個鐘,一早見到猛烈的太陽,我已心知不妙,擔心「立即變黑」的情況又出現了,以往我都會無奈接受,但今年我真係唔想,因為我十一月要為好朋友做姊妹,真的不希望面同身咁大色差,但請記住係塊面勁黑囉!!真係怪到無朋友!!!


於是即刻拎左無耐之前買既SOFINA 防晒出來,睇吓佢係唔係真係得??????之前我都有用開SOFINA既防晒,但SPF50+PA+++,又真係無用過喎!!!!就趁今日,試試佢先!

佢既SELLING PT係:

只要一支防曬乳液,
就兼具防曬・抗老化・美白・保濕・化妝底霜功能。

保濕功效-OK
記得買既時候,我心動既其中一個PT,就係BA同我講佢可以當日霜搽。今日正常的洗面程序後,就只用了它作日霜,覺得都易推、係有少少乾、保濕度就一般,但夏天都OK既!如果你當佢係一支日霜就仲差D,但如果你當佢係一支防晒,佢就算好好!!

用左佢指示既分量 就夠全面搽,但係T字位同胭脂位都係搽多一次

咁究竟佢有無用,我又會唔會「立即變黑」呢?

化妝底霜-OK
左面大張係搽完防晒後既情況,我覺得的確係有「化妝底霜」的功效,膚色白左,亦有輕微的遮瑕作用。

防晒功效-正呀!
為左試清楚,除了它,我今天無左搽其他野了,結果係又真係無黑喎!!!!!好野!!!!!小圖上面係今朝洗完面既膚色,下面係今日經歷了六七個鐘戶外活動再加二三個鐘室內活動,返屋企洗完面既情況。我本來拎左佢出去諗住下午補一補,結果無時間,都仲KEEP到咁,效果真係估唔到咁理想。

防晒的局促感-零
搽了它一整天,走在酷熱的街上,身體不停在流汗,但面上卻一點局促感也沒有,再加上佢既柔滑度,有時真係會令人忘記佢係一支防晒。

圖片我係返同一個地方影,費事有色差

希望呢個夏天有佢既陪伴,我真係可以維持現時的膚色!!!

2 則留言: