2012年5月29日 星期二

沒有「魔幻水」的日子

唔好意思,因為呢幾日媽媽唔舒服,入左院,好擔心!!!所以無時間同大家分享!!!


不過,係FORUM見到好多SIS關心或者問有關「魔幻水」既野,就簡單同大家講下。


好耐都無踏入Missha了

之前上FB見有魔幻水 SAMPLE換,女人仔「但試無妨」既心態又出現,哈哈!!!


以前去Missha總是俾佢d平價指甲油吸引,如果唔係忽發奇想,要我再入去真係有d難度!!!不過,好彩入左去啫,因為無論之前同你地分享既SUPER AQUA BLACK HEAD CLEAR OIL 同今次分享既「魔幻水」都好似係意料之外!


服務超水準

已經很久沒有去換SAMPLE了,以前總唔係換晒就係要睇BA面色。但今次去到個BA除左好友善咁講解點用之外,仲拎支「魔幻水」幫我試用,雖然只係小小的一個舉動,但真係令我對佢地另眼相看。
其實都唔細支,我早晚用可以用到兩星期



沒有「它」的日子

之前因為同時間開始用,所以膚質有改善,實在唔知歸功於佢定係果支Oil,後來兩個星期後,即係呢幾日,我用晒支「魔幻水」,而支Oil就keep住一星期一次。我就立刻分別到d皮膚有咩分別。佢既八大功效,大家可以睇一睇。
圖片來自FB 官網


用了14天,令我最感受到「它」的功效是「幼滑肌膚」、「高度保濕」、「水油平衡」呢三大功效。


我一向皮膚用肉眼都睇到粗糙,但用了「它」三四天後,我忍不住常常用手摸塊面,因為真係好滑,而這幾天停了之後,我D皮膚真係無咁滑,呢個係最明顯既分別。


用了「它」跟Oil後,我塊面頰位同鼻頭位既毛孔係好明顯有收細既,同埋顯後有光澤。我諗係因為清乾淨加保濕度夠,所以毛孔迫返埋。但呢幾日無用,毛孔雖然能夠保持清潔,但好明顯係大返,好似唔夠養份迫返埋咁。而由於保濕度夠,就算咁熱,塊面都無咁多油。


用完14日,我真係相信BA同我講既一句話:「佢係營養水來架,所以洗完面即刻用,之後再幫手吸收其他野。」所以記住佢係洗完面即係用,有D似導入。


不過,當用完想諗下繼唔繼續先發現佢既價位其實都算高,仲要係水質,真係用得算快。呢度真係有D掙扎,一方面諗唔明顯既TONER都要2百幾,但咁明顯效果就要雙倍,究理值唔值呢?未諗到..........如果有預算既SIS,其實真係可以試。我都好想知用一個月係唔係就會好似佢咁講「肌膚重生」。


宜家仲有得換,各位SIS 如果想試,就記住去FB啦!
https://www.facebook.com/missha.hk?sk=app_407151352649686&app_data=come_from:facebookwall



























沒有留言:

張貼留言