2012年5月3日 星期四

今天好臉色@ Paper Mask 新寵

有次旺角行街,見到間台灣美妝店,入去買左少少野,之後Sales就介紹左呢隻mask俾我,當時我對呢個牌子完全無認識,不過就俾佢包裝上唔同既字句,吸引左,佢寫既真係好得意,好似「毛孔太招搖」、「最近那個來」真係好啱女仔既心意。間鋪頭仲特登將咁多款變成一盒,即係咩都可以試,又有優惠價,哈哈,實在太吸引。


詳細可以睇吓下圖:
圖片FROM官綱

買左返來,其實都係我一貫買野慣例-「擺」,直至之前轉天氣,皮膚乾到不行,亦好粗糙,就用左第一塊「變天不變臉」,用完來本都無覺得係幾保濕,幾貼,但一直都明白paper mask 其實唔會太明顯,點知第朝訓醒,一摸塊面,竟然好滑,真係好意外,我仲即該諗,究竟點解呢?諗返原來可能關佢事。


之後M來既時候,再遇上轉天氣,成面油(呢個情況我較少),我就想起「最近那個來」,用完真係少左油,而粒粒亦咁痛。
所以,我相信呢個牌子既mask應該真係唔錯。


今日就用左「今天我最美」【新娘肌養成用】,官網話

使肌膚緊緻光滑、淨白透亮,如新娘般耀眼迷人

  • *淨白植物精萃,展現新娘般嫩白透亮肌
  • *為肌膚灌飽水分,提昇潤澤水感
  • *幫助撫平細紋,呈現緊緻光滑肌


每次開封,都見到精華好充足,但就不致滴下來。而中間用左膠紙隔開,方便拎。敷上面覺得佢既剪材十分貼面,而質地不算太簿太厚。今日敷左15分鐘度,其實塊mask仲係好貼面,無咩因為乾左而浮起,可見佢既精華係足夠有餘,所以我通常都會拎來敷下頸或者手,唔洗浪費,hehe!!!


雖然唔係好明顯,但都俾大家睇吓敷完既效果,對我來講,我比較期待明天起身既效果,因為之前用左咁多塊,第二朝起身都係滑滑架!!!而今日比較明顯既就係我鼻附近果條千年不退既乾紋,係淡左少少既(粉紅色心心),唔知大家又覺唔覺呢?






其實一開始,因為佢既包裝,我真係以為係新牌子,點知一查先知,原來佢係台灣有幾十年歷史既「雪芙蘭」,果然創新突破真係好重要。佢個官網勁sell防晒,唔知係唔係真係咁好呢,有機會去台灣真係要研究下。





沒有留言:

張貼留言