2012年5月2日 星期三

燒錢燒得很高興@Sofina

前幾日BE姊妹話sofina 做promotion,因為對佢個粉底有興趣,就走左去睇吓!結果係燒$$$$$$$
當日promotion係買BASE+粉底送眼影、買齊三件護膚又送貨裝既保濕精華、之後全部夾埋又送貨裝美白mask 同眼mask。一個字-抵。而個BA仲幾好人!!朋友輕輕一句就送左好多SAMPLE!
MAKEUP CLEANSING GEL 
講左咁耐,都係同大家分享下想買好耐既卸妝gel,以前用左好耐某大牌子既卸妝油,後來先發現,自已d粉刺應用係因為佢,所以唯有轉用其他。


話說BA本來無SELL我,我見佢幫手抺返試既粉底都好乾淨又好清爽,仲有淡淡既花香味(由於有d鼻敏感,好怕太香),所以就買來試吓。返來第一樣就試左佢了!!

用後感:果然無買錯!!!

我果日化左個全妝,用左佢指示既一泵,乾手乾面推,再用水洗。很好推(我係混合性偏乾),洗完後無乾同緊的感覺,真的很清爽,很適合夏日。用完佢之後,我都有用洗面。肉眼睇底妝真係無晒,但都係試清楚好d,所以用clinque既化妝水去抺,又真係一d粉底都無喎!真係好啦!!!到今日已經用左幾日,仍然覺得好清爽,亦無敏感情況出現。BA話可以用到三個月度,都OK!!!


雖然好多姊妹之前都分享過佢隻新粉底,但都少少分享啦!



右手面係咩都無搽,左手面就搽左BASE同新既Foundation。
 由於我毛孔大,搽完後真係細左好多,又平滑左,仲未加碎粉,唔錯。而粉底既延展性都唔錯,用佢專用既粉樸,輕輕幾下就可以推開,塊面既油光都即係無左!


仲有其他野未開,之後再同大家分享!!












沒有留言:

張貼留言