2012年5月10日 星期四

婆仔鞋好幫手-鞋蜜粉

女人要靚真係好麻煩

夏天著婆仔鞋總係會令人覺得唔係好舒服,香港又潮濕又熱,對腳都咪話唔辛苦。以前我都係著果d襪仔或者絲襪,但唔係太明顯,就係行行吓移位,我係一定唔可以俾對襪仔露出來果d人,成日行行吓都要走去廁所整,又唔舒服。所以基本上呢兩様野都唔係好幫到我。但唔著對腳又會有汗,有時試鞋或者去朋友屋企除鞋,唔單止「痴」住,仲可能會有味,真係尷尬到不得了。

認識鞋蜜粉

因為有個對著鞋好麻煩既朋友(佢著鞋一定要著襪,除左拖鞋)講Dr.Kong有種「absorbing powder」,可以唔洗著襪仔,咁又唔貴,梗係去買來試吓,其實真係好似爽身粉,扭一扭倒落對鞋就得,佢話試過成日都好乾爽!!

結果我梗係即係走去買啦!!!點知,用左一次,個蓋就俾我扭難左,雖然我係粗魯,但我認真係覺得佢設計麻麻,朝早趕時間一扭錯邊就扭唔返開,我仲試過好多方法打開佢,結果都係扭佢唔開,所以呢支野,到宜家我都係得個擺字。唉!!!!答唔到大家佢好唔好用!!!

好在,行街時又俾我遇到第二支,個蓋仲要係唔同,又有隨身版,所以我就買左支細既來試吓。佢又係來自台灣footpure,佢有好幾種味,我選左桂花味。
圖片來自官網

佢既味道很淡,放工時腳也真的沒什麼味道。原來佢係用100%天然玉米澱粉+日本除臭成份。那就可以達到抗菌消臭乾爽的功效。聽講有些鞋蜜粉是用滑石粉或者加入了止汗劑。女人呀一聽到天然又真係覺得加分了!



我用它時是把它洒在鞋的前端,粉沬是膚色的,放在鞋上是有一點點的明顯,但當雙腳著下去時就會隱形了。因為有時需在室外工作,用了它就算著住婆仔鞋一整天,也真的很乾爽,也沒有味道,這已經達到我的要求了。至於有沒有抗菌功能,我只能說,我用了它沒有什何的不適。


我這支是10g的,我好像也用了10次以上吧,都仲有半支,比我想像中耐用。下次我會買大支,記憶中是抵好多!

雙腳的整潔和舒適真的很重要,它真的令我方便不少,大家快可以試試看!!!







沒有留言:

張貼留言