2012年6月7日 星期四

懶人恩物-精華X2@< U Beauty X Bioarchitect>

第一次的心情

第一次得到試用的機會,真是又驚又喜。而U BEAUTY話要去鋪頭拎,又令我更加擔心,擔心會被SELL (真多餘)!哈哈!翻查先知原來Bioarchitect 係一間有名既美容院。真係有眼不識泰山。
去到拎既時候,BA十分有禮貌,清楚講解之餘,對於我既提問亦一一解答(一陣話你知點解咁多問題)。
去到鋪頭,發現環境好好,由於週圍環境好寧靜,
佢又裝修成一間玻璃小屋,果一刻又真似去返泰國咁!!(唔好意思!諗多左!實在太想飛!)

今次試用既產品                  

           R.P.T.三重潔膚精華 & 膠原活膚精華

外表好簡潔,但有種專業的感覺



原來佢地都係來自New Zealand

精華要來洗面?

精華通常都係要來加強某種效果,好少會聽到用精華來洗面。而今次試既就係「潔膚精華」,重要係「三重」。
質地較稀,一按便沿著手流下來,所以在面上亦十分好推。

我既問題出現啦!!!

由於BA同我講乾手乾面用打圈,會慢慢出現一D「凝膠絲」,又話會起泡,當時我真係唔係好想像到發生咩事,所以係咁問BA,佢就解釋,上面時會起泡,我就覺得有D似MOUSSE(1),之後慢慢打圈,就會拉出一絲絲的「凝膠絲」(2),之後就會越來越少,凝膠絲會慢慢變成顆粒(3&4)。

話明係「三重潔膚」,咁究竟係邊有「三重」,同埋佢既潔膚力又點呢?

「三重」包括: 

1.R-Remove 卸除 (將化妝品及污垢粘走)


2.P-Purify     淨化 (去除老舊角質)


3.T-Tender    柔嫩 (高效保濕效能)


我地先來睇睇佢既卸妝能力

粉底被卸得七七八八,而凝膠亦變成粉底既顏色。

過水後我試用卸妝水去試吓有幾乾淨

的確係仲有少少粉底,所以最好用洗面洗多次。

之後就試吓其他化妝品先:
眉筆同胭脂卸得好好,d凝膠變晒粉紅同啡色之後,沖沖水就無晒。

其實BA都有講,眼妝就最好用返眼部卸妝,而我覺得佢既卸妝力都幾好,平時習慣洗多次面,就一定夠乾淨。

有關淨化同柔嫩

其實我一直都係角質厚既人,之前用左支oil叫做清左毛孔,而角質唔多唔少都會一齊清左d,無咁厚。而因為呢支產品話有去角質既功效,所以我就大膽地停用一星期支oil,睇下個情況會點。

結果係---皮膚係可以keep到個滑度,面上望落亦無咁粗糙。我額角上有一個地方既皮唔知點解係厚d,用完二個星期,我突然發現好似無咁深色同薄左。(好可惜,我無預計到會有咁既效果,無影到相!!!!!!!!唉!!)
大家之前都見到佢算幾水,所以幾好推,日日keep住洗面,唔會拉扯塊面真係好重要。

一次可以做晒三件事,真係懶人恩物!!!!

講左咁耐,第二支精華終於出現

膠原活化精華

請跟指示

話說我都係一個幾懶既人,所以第一日試用,我係無跟指示用化妝棉,結果係---超級難推,推完之後,我仲覺得咁黏成咁既!!!

第二日再試,咁梗係乖乖跟返指示啦,結果係好推好多,故事教訓-都係要跟指示。哈哈!!

後來尋晚,我又想再用手試試(因為覺得用化妝棉,好似好浪費咁),竟然幾好推喎(當然用棉係最好推)。之後我就回想,之前同大家講無用魔幻水塊面即時無咁滑,我諗開始用既時候係同呢個原因有關,而用左佢兩星期度,就有所改善。

搭配其他精華

BA講呢精華係洗完面即係用,之後再用爽膚水及其他精華。我發現如果佢搭埋其他精華,如果保濕精華,咁佢既效果係會好好!!但如果我單用,就有少少乾,可能佢要兼顧暗瘡肌膚。

控油效果出色

因為之前KEEP到D皮膚,呢排其實化多左妝,但夏天化妝就真係好易出油。不過,呢排我真係發現無咩點出,到放工個妝都KEEP得好好,而我亦無用既化妝品亦同之前一様,所以我相信佢係幫手控到油,保濕做得到,油自然就少。


最後,俾返張素顏照大家睇,都真係KEEP到,呢個皮膚狀態係我呢幾年最好!!!哈哈!!!


呢兩支美容院既皇版產品,果然係有佢既原因。

多謝 U Beauty既邀請!!





















沒有留言:

張貼留言