2012年6月9日 星期六

化妝好幫手+眼妝分享

今日想同大家分享下化妝的無聊小物


大家化妝時,為左唔好俾D留海阻住,相信好多人都用過魔鬼氈的髮貼,我都曾經一度俾佢迷到,不過用用下就發現,其實佢會黏走好多頭髮,有D又貼得實得濟,又D又貼唔實,都係要睇彩數。


直至俾我遇到佢-無痕髮夾


我夾住洗左面,搽埋護膚品,化左個全妝,都差唔多一個鐘,結果一d痕都無!!!又唔會影響髮型。所以有時我係公司都會咁夾住做野(無理由張塊紫菜放上頭架嗎!)唔太覺之餘,放工都仲可以維持住個留海。佢仲有粉紅色,不過太可愛,我都係留返係屋企用。


小小無聊分享!但真的很實用!!!哈哈!!



今日去飲,化左個平時飲宴最常化既眼妝,用左我最愛既紫色!!



1.先用Base 打底(又真係上色D同KEEP得耐D),Eye Shadow 係用MAC (真係無咩色差)
2.內眼線用左Revlon colorstay 既深啡色(話說呢支買左勁耐,近期先開來用,佢真係stay到一日喎,返屋企仲有一條完整既眼線)不過,應用好多sis都知lu!
3.再用HM既液體眼線筆補左DD!
4.睫毛液用左MJ+Maybelline
5.下眼線用左canmake 既閃啡加強眼尾既1/3
6.再用mj 既金色畫左下內眼線(大師們成日話用白色可以加大眼白,可能我太黑,用銀白總覺得怪怪的)
7.再用bourjois 既銀藍畫眼頭既位置(呢隻色平時總覺得好難用,但親落紫色度又OK夾!!)
8.再用返MJ 搽下眼睫毛(對眼即時大好多,哈哈)


最下係素眼,化妝果然係有神D!


果然,最愛還是銀藍色那小小眼線位。






沒有留言:

張貼留言