2015年6月25日 星期四

防晒防敏兼保濕@AHAVA璨亮肌底防曬日霜SPF20

年紀越大,越覺得防晒重要,所以除左防晒之外,我用既日霜都最好係有埋防晒功能。
AHAVA既產品,我之前已經用過,特別針對敏感性肌膚,正好適合近期轉天氣。
來自以色列的護膚品牌 AHAVA 獨有的 Osmoter™蘊含豐富死海礦物另加上獨有 3D Complex™配方,輕盈細緻質感能快速被皮膚吸收,功效:

1.持久保濕
2.有效預防及減淡面部皺紋
3.全面對抗色斑
4.調節不均勻的膚色
5.有效對抗UV
產品設計細心,密封包裝,打開後面層有膠紙方便拿取。
日霜呈白色乳霜狀,起初有點怕它質地厚重,但使用後發覺作為有SPF20的日霜,其質地一點也不厚重。反而極易推開,延展性甚高,推開後皮膚顯得有光澤,只需待一會吸收後則變得乾爽。

由於夏天時,我很少為搽HAND CREAM,所以手面的皮膚十分乾燥。
從儀器顯示,搽左AHAVA的日霜後,皮膚水份即是提升20%至滿意的狀況,可見其保濕功效十分明顯。


此產品我已連續使用2星期,皮膚由原本滋潤度不足,到無覺得忟忟緊,而皮膚的光澤度亦好明顯有所改善。

由於由於我係深色人,面部既色班不算明顯,而皮膚的均勻度則覺得有改善,嘴角鼻翼的位置,無咁深色。

最後,我最滿意係佢有足夠既保濕同滋潤度,仲有SPF20既防晒功能,啱晒有時只係落街或者趕時間時,可以上車先補防晒,防晒真係一秒都唔會少。防晒保得好,皺紋自然都無咁易出現。




沒有留言:

張貼留言