2015年4月25日 星期六

悠閒細心美味@Dabyida Restaurant and Bar

尖沙咀棉登徑係我同朋友平日茶聚的地方,鐘意果度人唔多又多特色餐廳。

我同朋友都食左午餐,見到呢間TEA SET好似唔錯,座位又寬敞,啱晒傾偈。旁邊仲有bar枱及電視,如果夜晚去,氣氛應該更好 。
其實我好鐘意食Cold Cut,所以見到下午茶,可以選既時候,實在忍唔住。
呢個Cold Cut拼盤有四種唔同既款色,色澤柔潤,唔會乾爭爭。
待應會因應客人既口味加上黑椒,仲要係即磨。四款cold cut入面有巴馬火腿,油脂分佈平均,入口不會膩。我鐘意食Cold Cut,其實愛那份咸香,質感有硬有軟。四款cold cut味道不同,配上少少沙律,正啱不餓時過下口癮。
食cold cut其實最好梗係配酒啦!不過始終係下午,我最後都係選擇左熱咖啡。雖然我對咖啡無咩研究,但呢杯咖啡都幾啱我口味,不苦卻帶有一點點咖啡香,即磨再配上已温的奶,加落去都唔會影響咖啡既温度,細心!
環境寧靜,服務細心,食物不錯,適合渡過一個悠閒的下午。

沒有留言:

張貼留言