2015年4月9日 星期四

食物質素甚高,讓人回頭的放題@三木日本料理

假期多,朋友聚會自然多。我同我D朋友都好鐘意食放題,今次食既係位於尖沙咀K11旁的三木日本料理。宜家好多間放題,開始前都要係樓下等帶位,但呢間Reception夠大,唔洗企係街度等。
三木既座位比平常的放題餐題寬闊,旁邊仲有幾間vip房,見到有生日既字,可能之前有人開完生日會。
平時介紹放題,一定先放刺身相。不過,三本我就要先放甜品相先。
勁推介勁推介「柚子雪糕」,味道清新,酸甜適中,有少許果肉,質感似雪芭。
當天雖然食到好飽。最後,我地都忍唔住食左2球。柚子雪糕我從未係放題食到過。
另外,呢幾款甜品,係唔係唔切放題會出現既呢!牛奶布丁、提拉米蘇、木糠布丁、焦糖燉蛋都有得食,對放女生來講,甜品放題吸引力更大。
木糠布丁、焦糖燉蛋好好味,唔太甜夠滑。牛奶布丁唔啱我口味,魚膠粉有點重、提拉米蘇則有點濕。總括來講,整體質素高過一般的放題好多。
講完甜品,都係要講返刺身,畢竟刺身才是放題的靈魂。呢度既刺身除左份量足之外,整體都好鮮甜,特別係甜蝦同三文魚鮮,唔會好似平時d放題,得個厚字但無味。
平時去放題,真係好少叫壽司,因為實在太頂肚。三木有幾款特色壽司,忍唔住又叫左幾件。海膽雖未去到好鮮甜,但起碼味道正常,入口唔會覺得腥,份量都幾多。不過蟹膏壽司就真係麻麻,無咩鮮味。軍艦壽司係即叫即整,來到時紫菜仲係脆卜卜。

三木會出現一般放題唔會出現既食材,好似燒銀杏,係好出名既日本串燒,但唔係咁多放題可以食到。而串燒既質素唔錯,牛舌最好食,多汁又唔硬。
呢碟炒牛柳粒、牛舌,金菇牛肉卷。最好食都係牛舌,牛柳粒則一般般,太飽的話可以只食牛舌就得。

.
天婦羅同炸物都唔錯。不過,炸帶子其實係平時食到麵粉扮果隻。

食左成晚最唔好食既係呢2樣,佢地既問題,係無味呀!!!!!!!

茶碗蒸較少出現係放題,夠滑,食埋係一個完美的結束。

當放題充斥全港,要成為一間會回頭的其實很難。三本係我同朋友都話可以回頭的。














沒有留言:

張貼留言