2015年4月4日 星期六

甜品出色@糖太子

自從老師的化妝室搬左去油麻地之後,我先發現原來砵蘭街近油麻地地鐵站一段係咁多野食。之前有幾個鋪位從新裝修,其中一間新開就係「糖太子」,我地初頭以為只係得甜品食,願來都有做埋晚餐,鋪面裝修都幾吸引,我地就決定試一試佢。

晚餐有SET,有飯有扒有意粉,甜品鋪來講,選係都唔少。其實豬仔骨賣相吸引,可惜怕煩,所以最後都係叫左牛扒。

晚餐有湯有野飲,鍾愛白湯既我好怕白湯太稀。呢度既白湯濃度適中,質品都算滑,但味道偏淡,有兩粒大蜆肉補回分數。
蒜蓉包夠熱夠脆,味道不錯,但個人喜愛蒜蓉濃一點。
牛扒可選幾成熟,我選左七成熟,來到時我覺得有點過熟偏硬,但口感還可以。以一百蚊不到的套餐,牛扒的份量和質數很合理,味道則不錯,配菜粗薯條份量多,也夠脆,吃到不停口。
餐飲除左一般的檸茶奶茶外,仲有玫瑰花茶。不過,玫瑰花味唔係好覺,只覺有點酸酸的。
是晚最出色的甜品終於出場。貪心的我點了「魔盜船」,貪佢除左賣相吸引外,有雪糕,有香蕉,仲有窩夫。窩夫好脆,甜度適中,加埋雪糕一齊食,超夾。

總括來講,以一間甜品鋪來講,佢既甜品係非常出色,朋友話佢食既巴菲超好味。而晚餐質素尚可,主要係價錢合理,抵食。而服務質素可能仍處於營業初期,店員有點不熟悉,需要多點時間。










沒有留言:

張貼留言