2015年4月15日 星期三

BeautyExchange.com X Dermes 尊貴禮遇

收到BeautyExchange 的邀請去Dermes 體驗專業脫毛效果。當日我預左約尖沙咀北京道的脫毛中心。走入大堂,即時見到維港景色,在等候的過程,大家可以先看看雜誌或喝杯茶欣賞景色。
不過,其實前枱的職員好快已經開始介紹及講解體驗的過程,都無咩需要等既時間。在開始激光療程之前,會先有一份「接受激光治療同意書」,入面講述左激光療程的風險及注意事項,其實好多之前係電話預約時已經提醒過。我幾欣賞佢地用電子簽署,既方便及環保。
之後,治療師Molly就帶我入去會客室了解我需要脫毛的位置,以及平常的生活習慣等。由於我毛發不算太旺盛,比較困擾我既係上唇的毛,因為上妝後毛髮會好明顯,仲會令妝容唔貼伏。
Molly 介紹完治療的過程後,當然有講解埋接受治療後的護理情況。接受治療後,最重要係保濕,所以在治療前後敷水份mask原來好重要。
入到治療室後,就即刻見到Molly介紹果激光機及另一部舒緩的風機。原來激光的機係會追蹤黑色素,所以可以破壞毛囊,但就要配合生長周期逐漸減少毛髮。
治療師Molly入到治療室後,再次同我講解脫毛的流程,之後就開始係我手上面做測試,以測試清楚有不對激光敏感。

測試既程序:
1.先刮走手上的毛髮
2.在手上劃上不同方格,以便測試皮膚能接受不同度數激光的能力。
3.之後MOLLY為我戴上眼罩,保護雙眼。
4.在手上的方格用唔同度數的激光開始測試。
5.等待5-10分鐘,以了解有否過敏情況出現。
其實治療上唇的過程同測試的過程一樣,不過由於上唇位置較敏感,所以Molly先俾左個冰袋我敷上唇,以減低痛楚。

由於進行的過程需要戴上眼罩,所以未能拍照。在過程中,毛髮較多的位置,會有好輕微刺刺的感覺,毛髮較少的位置則什麼感覺也沒有。

Molly同我講,進行一次激光療程,可以減退20%的毛髮,由於我膚色較深,故此需以低度數的激光進行,大概一年半的時間,就可以完成整個療程。
影呢2張相時,已經係接受治療一星期,雖然我毛髮生長唔算大快,但平時通常三四日後就已經會見到毛髮開始生長,宜家整個星期都仲係好光滑,加上治療師真係好細心,毎個過程都會講解清楚,俾足心理準備先開始做,讓人可以係無擔憂的情況下完成。我好想KEEP住呢種光滑呀!

我有個朋友因全身毛髮都好勁,已經係Dermes做左好幾個唔同既部位,佢一聽到我心動,即刻叫我要俾佢介紹入會喎,因為原來宜家用個app 介紹朋友做試做dermes 療程! 只要有3個朋友試做左後,你仲會有150分友禮會積分! 可以拎黎換禮物!

無論試做過dermes 或者已經係dermes 客人既妳, 快D登入 dermes Love Wall http://bit.ly/dermeslovewall分享你既真實見證同用後感啦




體驗過程由BeautyExchange.com X Dermes提供









沒有留言:

張貼留言