2015年4月11日 星期六

最緊要鮮@尚上下夏養生雞煲火鍋

一大班人食飯,我最鐘意圓枱,圓枱最好打邊爐。細個時打邊爐最鐘意去任食,因為平又一定飽,人大左,食唔到咁多,到開始講求食物質素,貴精不貴多,呢個道理宜家終於開始明。
朋友當日提議去尖沙咀山林道「尚上下夏養生雞煲火鍋」,試下新野先!
鋪面唔算太,主要係四至六人枱,我地果日成八個人,就座係中間既大枱。雖然得一張大枱,但一D都唔迫。我覺得佢既裝修有點似CAFE,多過似火鍋店,但咁様又幾有HOME既感覺。
等人齊,食住前菜「溏心皮蛋豆腐」先,皮蛋係糖心的,豆腐夠滑有豆味,皮蛋迷唔好錯過。
呢度食雞煲,除左選幾麻幾辣之外,仲可以選擇雞的部位,雞胸定雞脾都可以由自己決定。
由於唔係個個食辣,所以我地選左一邊小辣一邊唔辣,辣中帶甜,容易入口。除外雞之外,配菜仲有好吸味既豬皮,如果你鐘意食辣,一定要吃,精華所在。
市面多數的雞煲都係加湯時都係用豬骨湯,但呢度就有好幾種既選擇。我地選擇左「足料龍蝦湯」同「養生藥膳湯」。初時,我地都有D擔心會唔會唔夾原本雞煲既味道,原來係無問題架喎,仲可以食到兩種湯底既味道。
最緊要鮮~首位:海鮮。呢度既海鮮十分正,帶子皇鮮甜、花竹蝦彈牙、桶蠔肥美、班片厚實。加上價錢實際,實在值得推介。
最緊要鮮~第二位:牛拼盤。High Tea先會出現既田園層架,竟然唔係放cupcake,要來放牛肉又幾方便慳位喎!!呢個拼盤有齊牛的唔同部位,牛肉既質素唔錯,柏葉唔韌。
平時愛牛的我,覺得呢兩碟豬更出色。花腩片熟後十分爽脆,黑豬肉片鮮味得來又軟熟。推介!
鬼馬墨魚好好食,反轉墨魚果面滾一二分鐘,即既時候又脆又滑,口感好有趣。招牌貢丸來自台灣,堅好食!!自家製響玲好新鮮,即叫即炸,一上枱已經聞到香味。

什菰籃及什菜藍無特別但打邊爐必備。
雖然好飽,但女人食甜品有第二個胃,鮮奶凍滑得來唔甜。最後仲毎人送左杯果醋,啱晒要來解膩。






沒有留言:

張貼留言