2015年3月28日 星期六

再再回味@諾亞半熟蛋糕專門店

作為荃葵青人,對於荃葵青的食肆都會迅速被報料,所以諾亞在荃灣開張第二日已經在朋友Group Chat熱烈討論。我們當然立刻行動,今次我地決定試佢地皇牌產品「香蕉芝士半熟蛋糕」。
由於我地買完之後一日之食,所以根據指示,係要放係室温,再叮叮先食!!
唔知係唔係雪左24小時,所以我叮左好幾次,蛋糕先至夠流心。半熟蛋糕表面與一般芝士蛋糕無異,特別之處就中央會有不同味道流心漿流,食起上來會更軟滑,好似食流沙包咁。
「香蕉芝士半熟蛋糕」流心香蕉味濃,唔人工。而面層既糕的芝士味亦與香蕉味互相配合,食多幾啖都唔會覺得膩,底層有少少朱古力味既餅底,朱古力與香蕉芝士一直都係好朋友,所以呢個組合基本無得輸!

朋友覺得味道唔錯,價錢合理,所以我地之後又試左另一個「伯爵紅茶蜂蜜半熟蛋糕」。由於我食甜品比較鍾意食清新而不甜既味道,所以呢個伯爵茶正合我心意。未放落口前已經聞到淡淡既紅茶味,仔細看海棉蛋糕,還會見到茶籽。第一啖放落口會先感到茶味,之後蜂蜜味會緊隨而來,既清新又甜蜜!(今次個蛋糕無雪咁耐,叮既時候亦快d達到流心效果,所以大家食既時候,要留意天氣同冷藏既時間。)


半熟蛋糕沿自台灣,其包裝及細心度亦承傳左台灣既特式,打開合蓋,先會見到上層放著餐碟及餐具,既貼心又方便。

半熟蛋糕既售價比我想像中平,份量雖不大,但亦足夠四人分享,加上味道合心意,地點就腳,所以都好大機會再次回購。






沒有留言:

張貼留言