2015年7月1日 星期三

夾雜不同國家的特色@Tulsi & Wine

自行港島線開通新站後,去找朋友真係易好多。
今次再由佢決定去邊度食。佢話帶我去食晒有印度特色的西餐廳,又即管睇下有咩咁特別。
上網話係香港大學站落車行,好彩朋友住係附近,話我知原來西營盤站出近好多!
好彩有訂位,入到去全院滿座。見到SET DINNER幾抵食,決定試一試。
平常餐湯總是配餐包,但呢度係配烤餅,好有特色。
烤餅都夠熱同脆,但味道偏淡,應該係用來配合餐湯。
餐湯又係我最愛既磨菇湯,濃淡適中,不過份量多D會更好。

沙爹雞串好嫩滑,面頭夠香口,配合少少咖喱的味道,有點印度特色。

我的主菜「燒羊仔配炒薯仔」,我要食七成熟,餐廳都做足,不會太生。
羊肉不會太硬,是我喜歡的口感,味道不錯,三件份量不少,女生吃可能有點多。
炒薯仔好好食,朋友忍唔住夾左我幾舊。

朋友食「黑松露蘑菇忌簾意大利飯」,我沒有吃,朋友話白汁不算漏,全碟清晒。

我地加左特飲,芒果特飲及青檸梳打,鐘意佢可以自己加糖水。

呢間餐廳雖然待應不多,但服務十分好。而晚餐價錢很實惠,毎人只是百多元就可以有一個豐富特式晚餐。





沒有留言:

張貼留言