2015年7月29日 星期三

毎人都可透亮自然@L'OREAL PARIS BB cushion

BB Cushion從來都不列入我的底妝範圍,只因為韓國品牌從沒顧及我這些黑皮膚人,毎次一試,就會見到面上一面死白。

L'OREAL針對其他地區亞洲人的膚色及膚質,從新設計適合各個地區使用的BB cushion。
之前出席了BB Cushion的makeup workshop,了解到它的特性及更佳的使用方法

BB Cushion 共分2種顏色,包括R2 粉嫰色和 N3 亮肌色,較白的可選R2,健康膚色則可使用N3。如果想妝容更立體,則可混合使用。

韓國及L'OREAL的BB Cushion比併:
清爽度: L'OREAL>韓國 (好適合香港的潮濕天氣)
水潤度: L'OREAL>韓國  (粉撲獨特設計,粉底更易取)
光透度: L'OREAL>韓國  (塗很多層,也不會不均勻)
當天大會安排專業化妝師講解如何混合使用2色BB Cushion,再達至更立體的小容效果。
模特兒化妝後,現場睇皮膚真係好有光澤,好水潤。

大會當日亦安排我地可以即場試用,由於我當日已經化左妝,但就已經脫得七七八八,但化妝師話呢個Cushion係可以直接補妝,就算補多幾層都同樣透薄,最底張相就係一半半,搽左BB Cushion皮膚真係好好多,即時提亮又唔覺厚。
之後果段時間,我成日拎來用。只要塗一兩層,膚色就真係透亮好多,仲好自然,而佢既遮遮瑕度雖然一般,但懶懶地唔遮黑眼圈都唔算太過份。

我用既主色係 N3 亮肌色,在眼底及鼻樑地方,我會用R2 粉嫰色提亮。出來效果真的比用單地立體好多,而皮膚亦會透出更粉嫩的光澤。







沒有留言:

張貼留言