2015年7月9日 星期四

(自購)我的美圖神器@Carol 時空逆齡抗老修護生物纖維面膜

如果你聽到一塊MASK要$298,你會買嗎?起初,我真的沒想過我會買!$298可能平平地都做到一次FACIAL,但我最後竟然買左呢塊MASK返屋企,我自己都覺得怪!!不過我宜家可以立刻話你知,我無後悔,仲已經諗住去回購。
究竟邊塊MASK令我願意用三百蚊敷佢呢?就係呢塊來自台灣既生物纖維面膜。一塊皮膚受傷都可以用既mask!

三大先進修護配方
EGF青春因子, 
緊實因子SNAP-8 八胜肽
ACETYL HEXAPEPTIDE-37鎖水六胜肽

五無:
零防腐劑
零塑化劑
零礦物油
零人工色料
零香精

功效:
即時為肌膚注入豐潤、多元的奢華滋養,添加珍稀動、植物雙重胎盤素,乙基維他命C與紅石榴萃取的均亮水潤效能, 能針對暗沉形成淨亮修復機制,360度完全服貼臉部,有效將大頂級精華細細填補每一寸肌膚, 直達肌底改善亮澤和膚色均勻度, 連續使用, 將喚醒肌膚的青春再生能量。

有圖有真相,左面張相真係勁似修左圖,其實只係敷完呢塊MASK訓醒係同一個地方,用同一部機影的相。講真敷完當晚,我只係覺得好滑,效困並無相中咁神奇,但一訓醒,真係不得了,毛孔及皮膚既細緻度,係我近年最好,就算去做Facial都無呢個效果。
講返點解我會肯拎$300買呢塊mask先,其實佢講既功效係吸引,但一般人都唔相信paper mask會做到上面既效果,仲要係敷一次喎!

上面果張相,大家可能覺得都係一張敷左普通清潔mask既相片,但如果我話你知,其實已經敷左成10mins,但兩邊面頰同額頭部份位置都唔乾,仲係同濕潤,而其他位置係2分鐘既時候已經乾左。就可以解釋到carol mask如何將精華直入皮膚底層。

話說有一晚,我去朋友間鋪頭幫佢拍開箱文,主角就係呢塊mask,點知打開之後,發現袋入面勁多精華係度,我個fd即刻叫我拎d化妝棉敷左佢,敷完我仲話好似流流地,係好滑,但又唔係好多精華係塊度。點知返去趕文,敷完補品又走去敷清潔mask,先發現原來d精華已經入晒底層,我平時最乾既面頰,竟然10mins都唔乾,洗左個mask仲一d都唔乾,我先覺得好神奇,明白佢既好,原來生物纖維膜,表面無咩野,其實一早入晒底層。所以我最後忍唔住幫朋友買左一塊。

_
買塊MASK既時候覺得好古怪,點解要成塊唔摺埋呢,後來拎出來敷先發現,全塊放直拎出來既時候係勁易敷,中間向外推就已經可以,MASK表面精華唔多,但就好貼面,但眼位略大,敷唔到!



呢個就係即時敷完既效果,面色有改善,鼻頭已經一個月既脫皮無左,毛孔係有丁丁改善,但無訓醒咁明顯,粗糙感亦有改善。

我係3/7第一日敷,之後見過2班朋友,佢地都話我皮膚既質感好明顯改善左,呢張相係今日影,仲係無修圖,我就覺得仲keep到。

講真,雖然塊mask 要是$298(我會用2次,因為35ml精華實在好多,第一晚敷完後,將d精華放入雪櫃,第二晚再用面膜紙敷多次),但有咁明顯既改善,仲可以keep到,我係會回購!!!

真心推介俾各位初老的女生! 





沒有留言:

張貼留言