2013年10月2日 星期三

2013東京燒錢之旅@藥妝、Outlet、雜物

尋日由東京返來,忍唔住想立刻同大家分享............
去左東京五日,買足咁多日,燒燒燒........
其實自從用左智能電話後,我已經兩年無買Schedule Book,但去到東京迪迪尼,實在忍唔住.....買左。點智去到105YEN店見到橙色果本,又忍唔住........我記得呢個款係香港要賣幾十蚊!!!日本買係$10到唔洗!!!!雖然係千幾YEN同百幾YEN既分別,但兩本我都好喜歡!!!!!
其中一日,去左郊區既御殿場OUTLET,果度實在太好行,大推各位姊妹去,因為入面有太多品牌啱買。而我當天係果度已經血流不止,分享其中一個買得最抵就係Samantha Thavasa 既長銀包,雖然款式好簡單,但我就最鐘意簡約耐看!!!哈哈哈!!50%off 後只需七百幾港元,實在太抵。媽媽也買了另一個款式,價錢差唔多。雖然係outlet 但其實好多野都仲好耐看,所以有時間大家要記住去行下:

去日本,行得最多肯定係藥妝鋪,其實好多大家都見慣,係呢度就唔詳細講。我今次住涉谷,圍住都係藥妝,發現佢地既價錢真係可以差別好大,所以大家要格下價先!

下面左下角果set試用,其實係酒店提供既shiseido 護膚品,呢條line都幾好用,結果我帶佢既除左eye cream 之外,係無用過自己帶的!!!!

最後送上我今次東京親子遊最喜愛的景色俾大家睇睇。除左血拼之外,大家記住留返d時間來欣賞大自然!!!








沒有留言:

張貼留言