2013年10月30日 星期三

不怕再拉扯@L’Oreal Paris 活力緊緻光學嫩膚活肌修護眼霜

.
在未踏入中女之時,因為日日戴CON,眼底下既細紋就一早已經浮晒出來。起初用眼霜時,我不懂得眼部肌膚特別脆弱,所以一直都無輕輕力去搽,我諗我的眼紋一半係戴CON,一半係因為我太大力搽CREAM 而來的!
 L’Oreal Paris 呢支「活力緊緻光學嫩膚活肌修護眼霜」最吸引我既地方,就係佢既「冰感按摩頭」。
眼霜蘊含高濃度PRO-XYLANE,配合獨特設計的冰感按摩頭,佢主要功效包括1.修正細紋、2.消除浮腫及眼袋、3.重塑緊緻。
平時買眼霜,專櫃的小姐總會教我們利用指頭勁勁由眼頭按至眼尾,順便進行按摩動作。不過,大指頭的我,往往覺得按得不靠貼,而呢支眼霜既「冰感按摩頭」設計則好乎合眼底,搽眼霜的時候,可以按得好貼,而佢既物料亦好滑,所以由眼頭拉到眼尾都好順暢,唔會增加眼睛的負擔。
從佢既功效來眼,其實佢都算係一支修護形的眼霜,往往呢類型的眼霜都會比較「LUP」,但呢支質地則屬於輕爽的類型,因為佢可以配合按摩而用,所以質地亦好滑好好推。推開之後,吸收到亦算不錯,消除眼腫的效果較易睇到,毎次用完乖乖地按摩,對眼腫真係有所幫助,而眼紋則等時間吧!


沒有留言:

張貼留言