2013年10月18日 星期五

真係有效@Biotherm 藍鑽緊緻修護眼霜

由於我長期帶CON,日日都不停拉對眼,所以眼底下面條細紋已經存在左勁耐。之前俾我遇到一支有效既eye cream,減淡左修紋。但果支係呢盒藍鑽修護眼霜雙倍既價錢。所以當我轉用呢個既時候,我都真係有d怕,怕又打回原形。加上試用中途我又去左五日東京,日本出名乾燥!好彩,呢盒眼霜竟然咁有效,有效到有d難相信,大家睇相就見到條紋真係好明顯短左。中女的眼,只可用霜,不可再用gel了,最怕潤到生油脂粒,用了兩星期沒有此情況,真好! 可以好開心,好安心咁用落去!仲可以用少一倍的金錢!!!!哈哈哈!pic
Biotherm一直由大學用到宜家既品牌,今次試既係「藍鑽緊緻系列」既修護眼霜。深藍色閃閃包裝,俾人深海既感覺。pic
「Blue Therapy Eye藍鑽緊緻修護眼霜」主要針對眼部鬆弛、暗啞同幼紋既問題,即係我對中女眼啦!pic
打開保護蓋時,望落質感較杰,但用手指拎既時候,質感則比想像中輕同易取。pic
我習慣用第四隻手指輕輕點係眼底同眼簾,因為除左眼底既眼紋外,我地怕有一日我既雙眼!
係用之前,好明顯見到眼底既細紋係去到眼珠外面,好長呀.......pic
用左兩星期,修紋竟然短左...嘩....真係估唔到咁有效。
pic
來一個清楚既對比先,真係好明顯,明顯到有D唔可敢相信

沒有留言:

張貼留言