2013年10月18日 星期五

亮澤的秘密@JILL STUART Secret Control

其實超初既時候,我係選左05,因為覺得遮瑕係實用過提亮。但當日由於有機會去試,最後我決定換返03。首先,佢既珠光係好細緻,唔會一粒粒,好似面油反晒光咁,加上佢質地好易推開,推開之後,就算我咁黑既人,都唔會白色一「達」「達」。而試用左之後,証明我既選擇係無錯既。在眼底既位置,我無用遮瑕,係搽左secret control的地方,明顯係光亮左,變相黑眼圈都無咁覺,而鼻樑既位置則係無鼻影既情況下,亦可以增高。其實我覺得佢真係無改錯名「secret control」,的確係秘密地修改左面部既立體感,唔會俾人一眼就眼出打左光影同陰影。pic
JILL STUART 一個沒有女子不心動的品牌!今次推出了一系列的遮瑕膏。pic
如果諗住好似平時肉色既遮瑕產品,就錯啦!因為佢一共有5個顏色,由打亮到遮瑕都可以!pic
開始用之前,當然要好好欣賞JILL 所設計的包裝,好似花芯一樣!pic
當然小不了這品牌的閃閃啦!!太靚了!!!!
pic

今次我選的係03色,對於膚色深的人,用來打亮,增加面部既光澤,會比較自然!!pic
只要用海棉棒輕輕一掃,就已經可以好均勻咁點係需要既位置上面,之後用手推開,就可以睇到佢既亮澤程度,微微的珠光,唔會太誇張。pic
我用返平時習慣的粉底去試一試佢既提亮度。pic
由於希望可以透返Secret control的光澤,所以我只係用碎粉掃輕輕掃左一層碎粉。pic
大家都可以見到素顏的我,要幾暗啞有幾暗啞。而我分兩面,一面在眼底及鼻樑點左secret control,都可以明顯見到有用既地方係飽滿d,而鼻樑係無鼻影既情況下都有高左!

沒有留言:

張貼留言