2013年10月25日 星期五

Bioderma注活細胞全效精華

踏入中女之年,皮膚的養份真係越來越少,而乾燥的感覺亦越來越強烈。呢排轉天氣,就算我已經轉晒護較保濕的護膚品,面頰都仍然覺得好乾好緊,不敢歎一句青春不再。所以,秋冬我通常都好注重支精華素,希望可以加強返所有護膚品既功效。

我用左「Bioderma注活細胞全效精華」大概四、五日,就感受到一支有效的精華,真係好重要。

近期新興的一個護膚概念---「導入」,而呢支注活細胞全效精華就唔洗搽多様野都可以做到。因為佢會為細胞注入養份,激發細胞能量,修復肌膚的的代謝周期。提到「代謝」我就真係即時叮左一聲,因為中女之年不得不面對代謝慢,彈性減弱、膚色暗沉的情況。
記得第一次用,我有d意外呢支主攻修復細胞、促進骨膠原再生,填充皺紋的精華素,質地竟然十分輕薄,唔似一般修復精咁黏lup,十分容易推開。初頭諗住我呢d大面人要用二泵先夠,
點知原來一泵已經夠晒全面,另一泵可以搽埋條頸。
專櫃既小姐有提醒我,如果溝埋其他精華使用,就要用左呢支先,因為佢係修復細胞,要係底層做功夫。不過,因為想試清楚佢既功效,所以我都夾埋其他野一齊用,只係用完toner加佢再加cream 。

呢支精華的易推度及吸收度真係好好,第二朝起身後,塊面除左無「忟」「忟」緊外,到左中午摸都仲好滑,朝早再用,面部既保濕度都keep到一日,就算用埋bb cream 都無覺得亁。


用左幾日,我最鐘意就係佢可以令塊面無咁粗糙,幼滑左,而所用的cream 都同佢一様好快咁吸收晒,塊面亦無再有「忟」「忟」緊的感覺。由於佢敏感肌膚都適用,所以眼底有少少敏感我都可以放心照用。秋冬轉季,呢支精華會係一個好選擇。






沒有留言:

張貼留言