2013年9月27日 星期五

超貼面的paper mask@ L&P Cosmetic 韓國No.1 面膜

又係paper mask ,又係韓國,作為懶人之首,paper mask的確係最方便!
粉紅色的係「緊膚溫度感應啫喱面膜」,黑色係「緊緻縮孔木炭礦物面膜」,白色係「白金V臉提昇導入面膜」。

白金V臉提昇導入面膜」主要可以提升皮膚的彈性及v面,首先佢開佢來既時候係好濕,但就唔會滴水,而佢既cutting我十分鐘意,係我近期用過最貼的!
敷左二十分鐘後,塊mask都仲係好貼面,好濕,所以當拎落來既時候係完全見到皮膚閃令令,飲飽水咁,彈性即時feel到好左,但v面係我呢個大面人身上就真係見唔到!

第二塊用就係緊緻縮孔木炭礦物面膜」。對於黑色既paper mask,我一直覺得佢比平常厚同硬,但呢塊做得好好,佢既質地同白金一樣都係咁貼面咁軟。呢塊既主要功能係控油同收毛孔。
同樣敷左二十分鐘後,已經見到毛孔即時細左,而佢既保濕度都係好好。由於呢排已經入秋,開始乾燥,加上我又唔太油,所以佢既控油能力就唔係好明顯睇到!

最後一塊係「緊膚溫度感應啫喱面膜」,呢塊質地係啫喱狀並分成上下兩部份。比起之前兩塊呢塊梗係無咁貼面,但都算唔錯。啫喱其實叫水凝膠,水凝膠係感受到體温後,就會被融化,而入面既成份就很易被吸收。怪唔之用完之後,我覺得佢薄左。

呢塊主要針對膠原蛋白,完成後有緊緻的感覺,亦覺得有光澤左但保濕程度無咩,因為佢包裝上都寫明呢個唔係要來保濕。

三塊我最鐘意白金果塊,就算佢未必v到面,但佢既保濕度實在太一流啦!!!!!

沒有留言:

張貼留言