2013年9月22日 星期日

蛻變@TefuTefu™ Skin Care美肌V面約會&產品試用分享

上星期六有幸參與Tefu Tefu的美肌V面約會,場館內一早放左好或唔同既產品。周圍有好多蝴蝶做裝飾,原來Tefu Tefu 在日語古文中就是「蝴蝶」的意思,毎位女士都如蝴蝶般美麗動人。而我就相信「蛻變」在望,只在乎我們的努力!
當日節目好豐富,請左幾位美容達人分享之餘,仲請左Connie,Tina同Barbie演繹唔同的角色,介紹不同的產品用途。
除左介紹之外,仲有小遊戲,好有趣!!
話明係V面約會,當然要分享下點様可以十分鐘就能達V面效果,原來就係利用有天然Botox的蜂毒系列進行按摩,配合V面手勢,好快就攪掂。
首先睇下佢既皇牌產品「蜂毒塑形緊緻睡眠面膜」,佢既包裝真係超靚,超精美!!
Sleeping Mask其實真係好啱懶人既我用,今次仲要係有緊緻功能既「蜂毒成份」,實在好吸引!

呢個星期我隔晚總共試左兩次。第一次係搽晒所有野再搽佢。首先,蜂毒mask 質地好薄,有點意外,唔會好似平常果d sleeping mask。第一次我無配合按摩或其他野,第二朝起身就覺得都ok,好似幾保濕咁!
第二用,我決定洗完面就直接用佢,再配合幾下按摩,因為佢質地薄,所以幾好推,按摩時唔會拉到肌膚,我只係推左下巴幾下,的確有小小緊既感覺,之後就訓左。第二朝起身既保濕度依然好好,即係話佢既保濕效果絶對ok!!而緊緻又是那句「時間」吧!

第二款產品就係「白之水滴」,具有美白保濕去角質的功效。有d似peeling,但唔係gel 狀,係水滴狀,幾新穎。只要輕輕噴1-2下,再打圈15-30秒就可以。
我手臂上的角質因長期晒,所以好利害,結果我只係噴左一下就已經按到幾多死皮出來,其實都唔係好明白佢既原理。不過呢支無色無味,仲講明除左身體、面,就連眼都可以用,所以我都好放心!去左色皮,膚色真係會白d。由於佢實在太方便,所以我放左係廳,得閒放噴,希望快d平衡返手的二截色!!!
.
去完角質,當然小不了身體護理,一套三件包括了薰衣草味道的沐浴露、潤膚乳同護手霜。美麗的小包裝,最適合送人!!




Tefu Tefu係港九新界已經有十一間分店,有興趣可以去看看呀!
http://www.tefutefushop.com/







沒有留言:

張貼留言