2013年9月10日 星期二

名古屋貼心口味@麵水

其實,我有一班「400歲朋友」(個名點解有D長,擇日再談),平時好鍾意周圍食....食....食,所以今次我可以去試食,又令我開心左一陣子,因為我地最鐘意係自己食完就帶朋友去食!

拉麵熱已經係香港發燒左一陣子,近起就更加升温,今次我地就飛去名古屋......哈哈!!!其實係銅鑼灣既「麵水」,佢係一間來自名古屋既拉麵店。
相對之前幾間大熱的拉麵鋪,麵水座得舒服好多,全室內之餘,仲唔洗手撞手。
一坐低,我就俾枱面上既配菜吸引左,左手面的的醬青瓜,酸酸甜甜好醒胃,中間係海帶蘿蔔絲,咸咸地少少辣(個人最喜歡),右手面係勁辣蘿蔔絲,真係辣,有D似泡菜。
之後,我地可以利用呢張Order 紙去決定自己喜歡的口味。
當晚我地有機會試晒三款口味,第一碗係「麵水豚骨义燒拉麵」,佢既湯底係用豬骨煲足12個鐘。呢個湯係名古屋原身的口味,味道比較淡,但又會吸引到你一口一口去飲,而且唔會口乾。而湯底入面既油份亦相對較少,之後同負責人傾開先知,原來佢地會用豬唔同既部份,去煲個湯底,以調節個濃度及質感。
麵水的义燒偏廋,呢個正正啱我口味,因為我由細到大都唔係好食肥肉。义燒雖然廋,但一d都唔硬,而中間部份仍然保持到嫩的感覺,可能同佢係用慢火迫熟有關。

麵水的拉面總共有2個size,而珍寶size只係香港限定,日本同澳門都無(有d特別,麵水日本之後首兩間既分店都係澳門),大家只要睇下我隻手同罐綠茶,就知佢有幾大,佢既份量足足平時既兩倍。
有時,除左本身食品的配方之外,其實店鋪既配套都好重要,好似左上面既係暖燈,店長話怕有忙起來唔得手,d湯太濃15秒就開始凝固。而下面果兩張就係一個日本制的儀器,佢地會毎個鐘度返佢地既湯底,以保持湯底既濃度同質素。最後,佢地為左保持拉麵的温度,就連隻碗都係熱的。雖然只係少少的舉動,但加加埋埋就好重要。
呢度可以好清楚睇到「麵水」同「特濃」湯底既分別。「麵水」色淡味適中,「特濃」色深味濃。

第二碗試食係「特濃豬軟骨拉麵」,「特濃」同「麵水」真係分別好大。而呢個湯底亦係特別為香港人而設,日本又係無既!呢兩種湯底聞氣上來已經好唔同,「特濃」既香味係影相時已經飄埋來,入口既已經感到湯底的厚度,而佢既骨膠元多到飲既時候會黏住嘴唇,好似飲緊花膠湯咁! 而佢既「濃」同豚王又好唔同,豚王毎一個湯都好搶好濃,而呢個湯係濃得來好温和。豬軟骨骨肉分明,條軟骨仲好脆,啱晒鍾意有咬口既朋友,我就一般啦!
今次除左湯底特濃之外,我地仲試左唔同硬度的麵。呢度既拉麵全部都係師傅用日本的麵毎日親手制成。如果標準的硬度要煮60秒,偏硬則煮50秒,偏軟就要煮120秒。我自己就最鐘意食軟,因為麵身滑d,但又唔會一pat pat 。就算佢偏硬既麵都其實唔係好硬,只係爽口d! 而當日我地因為掛住影相,等左一陣先食,佢既麵都仲可以保持到原有既質感。
最後一碗就係我一食就諗住要帶朋友去食既「地獄拉麵」,呢個湯係係用一半的「特濃」湯底同一半的辣湯底混合而成。我平時都算ok食得辣(譚仔食3小辣),第一啖飲呢個湯既時候,都真係俾佢搶左一下,d辣味係喉嚨湧出來,不過個味係單調左d。而呢個麵既靈魂就係圖入面用四種日本麵豉調制而成的辣球。將佢溝落辣湯之中,辣味既層次即時提升左。首先,會係麵豉的咸香味,而辣味就溝埋湯底既肉味慢慢出來,辣球入面有d碎肉(有d似炸醬),唔溝入湯底,就咁一啖麵一啖麵豉,我都覺得好好味!!!

朋友之前係尖沙咀食左碗聲稱「地獄拉麵」,佢話一d都唔辣,我相信呢度可以滿足到佢,因為呢度一個辣球已經食到我標眼水,呢度仲可以加二個或者三個,所以.....我一定會帶佢來挑戰。

講左咁耐,係唔係好奇怪我一直都無提佢既配菜呢,食親拉麵,我都好著重隻「半熟蛋」,記得一次食尖沙咀好出名勁多人排既拉麵時,佢既「半熟蛋」竟然係全熟時,果種失望對於勁鐘意食烚蛋既我,簡直可以用傷心來形容。

不過,呢度既「半熟蛋」真係做得好好,可以睇到佢既蛋黃有好明顯既漸層,所以食落去時,蛋汁真係會流出來,再配合日本空運到港既雞蛋,只可用一句「好有蛋味」來形容!!!哈哈哈!果晚食左n隻,好味!

呢間拉麵店,最特別同吸引的地方反而係「麵水」湯底,雖然佢味偏淡,但我卻最能係入面感受到毎種食物的味道,當濃湯豬骨湯底大行其道時,我反而覺得呢種淡口味係一個唔錯的選擇。

呢間小店係銅鑼灣廣場二期對面,有興趣值得一試。

是日晩餐,由BLOG DB X 麵水提供

沒有留言:

張貼留言