2015年5月21日 星期四

隱密小店@路邊煱

以前讀大學時,常常都去土瓜灣樂山道雀會打牌。今日重遊舊地,地膽帶我地去再上兩條街的小店打邊爐。如果唔熟識土瓜灣,都要花D時間找找!!

小店鋪面唔算大,可能座滿都係三四十人,雖然唔大,但座位就一D都唔迫,當晚都陸續有食客出入。
「八味金磗豆腐」推介,表面勁脆,入面勁滑。表面脆得來勁有口感,加上八味粉的配搭,配合味淡的豆腐真係啱啱好,食到停唔到口!如果要來送酒仲正!
朋友們都嗜辣,所以又點左幾個麻辣小食。
「麻辣牛展」肉質鬆軟,不會太硬,辣度食中,唔會辣到食唔到。
「麻辣海哲」夠爽口,一人一啖,好快就被清光了。
「麻辣木耳」除左辣之外,多了一份陳醋的味道,酸酸地,好醒胃。
主角出場「花鵰雞煲」,出面一般都將「花雕」同「藥材」扣上,但呢度既「花雕雞煲」就一D藥材都無,只係利用花雕去吊味,煮起上來好香酒味,但揮發之後就一D都唔覺得濃。店主仲可以因應大家對酒味的接受度,去決定加幾多花雕。
                                             
「手切本地肥牛拼牛頸脊」肉質新鮮,本人不愛太肥的肥牛,這些佈滿雪花紋的牛肉,吃落才剛剛好,油脂分佈平均,好吃!
「黑豚肉」造型特別,但旁邊脂肪較多,熟後我選擇拔掉一些肥肉。肉質爽口,不錯!
「廣島蠔」係雪藏的,不過熟後還吃到鮮味,快不會縮太多水,可以一試。
「脆肉鯇」夠爽口,鮮味!
其實我唔「鵝腸」的,不過由於媽媽喜歡,攪到我都識點睇鵝腸靚唔靚。呢碟一睇就知係新鮮無加工的,仲可以見到腸內的脂肪。
「黑栢葉」係我摯愛既內藏之一,呢度既黑栢葉切得比較大塊,熟後唔怕找唔到。

「三寶餃」沙葛餃、韭菜餃、椰菜餃。份量十足,材料新鮮。沙葛餃出面較少吃到,幾特別。
「手打四寶丸」全部都係鮮打,粒粒彈牙。

「鬼馬油炸鬼」雖然唔係第一次食,但毎次食都覺得好好味,墨魚膠爽滑再加上超脆的油炸鬼,兩種口感混合一起,超正!

「炸響鈴」一上台已經聞到香味,從佢既熱度同氣味,完全感受到係即炸的。即炸真係鬆脆好多。

雖然小店位置較偏,店面亦不大,但「花鵰湯底」有特色,而打邊爐的材料亦質素甚好,小食「八味金磚豆腐」更心得我心!









沒有留言:

張貼留言