2015年5月11日 星期一

有特色米線@雲南阿老表黑羊湯鍋米綫

佐敦上海街一帶,我成日幾過,亦係我成日揾食既地方。果晚同個FD見到一間以「羊」為賣點既米線店,大家又食「羊」,加上價錢實惠,決定試下新野。

入得去梗係「羊肉米線」啦!阿姐話俾我地知米線分「有皮」同「無皮」,我覺得有皮好食D,所以選擇左「清湯有皮羊肉米線」。我地都係叫「細碗」,但真係一D都唔「細」,佢既份量係出面既加大碗了,女生極可能食唔晒!!佢隻「大碗」堅大,如果要食晒,我會視佢為挑戰!
米線羊肉的份量不少,一看已經是煮得很軟的樣子,咬下去果然不錯,不會韌,羊肉傳來一點點騷味,如果好羊的,會喜歡!米線的湯很清,喝下去有一點點肉味,也有用來去騷味的香料味,喝多也不會口乾。我喜歡米線煮得較軟,這裡正合我口味。
我們還叫了「拍青瓜」及「口水雞」2款小食。拍青瓜真的是「拍」,從青瓜的形態看得出來,青瓜口感清爽,帶一點點辣,不錯。
口水雞味道好,雞肉也夠滑,但不夠辣(其實我算吃得辣),可惜雞件也切得有點碎,賣相可以好一點!


當米線充斥市面,大多只時鬥湯底,黑羊米線我認為真係夠特色,可以讓人回頭。價錢實惠,質素不錯,這類小店,我肯定會多支持。


沒有留言:

張貼留言