2015年5月14日 星期四

午間放題悠悠閒@雋太日本料理

自從有左西鐵後,去元朗真係方便好多,我同d朋友好多時都會特登去元朗食飯!!今次就試左雋太日本料理既「午市放題」。呢度既放題可以食三個鐘,可以慢慢食。
當日同行都幾多人,我地一來梗係勁點刺身,估唔到上枱會係一隻擺得咁靚既船。佢既刺身種類都算多,我地有加錢要埋蟹腳同生蠔。
刺身都幾身鮮,size就同一般放放題差唔多,我最鐘意係甜蝦同帶子,貪其夠鮮味。
蠔同蟹腳我地都有再叫,蠔唔知係唔係袋裝蠔呢,因為唔連穀的。而蟹腳就幾好味,d肉唔會「梅」同雪藏味。
呢度既炸物子好食,夠熱唔油!其中一個紫心丸,超勁好味,由於一來已經俾人食晒,連相都影唔到。
呢個蟹粥真係要大力推介。因為原來師傅係水上人,毎日都要去街市睇下有無新鮮既蟹,先會拎來煲粥,所以煲出黎既粥係勁鮮甜,我地係食晒成碗,有小朋友仲食2碗。呢度整體既熟食都ok,牛舌牛肉粒都夠香口。
另外既前菜或炒菜就正常啦,無咩特別。
講真,未見過放題有movenpick既雪糕食,雖然毎人只可以order一杯,但都已經夠開心。泡芙都好食,仲係脆脆旳。
飲品除左基本野外,仲有d大熱既韓國飲品。
我地果日食午間放題,唔算多人,所以食物都出得好快同齊,午間食放題悠悠閒順便當brunch,又真係好似食得多過夜晚!









沒有留言:

張貼留言