2013年2月24日 星期日

令人迷戀的精華@stefania 眉睫再生精華

 好多人都問過如果你只可以拎一様化妝品,你會拎咩? 我毎次都豪不考慮地回答:眉筆。因為我天生就係得半條眉,無眉尾的我.........好可憐!!
所以我對於眉睫精華其實好迷戀,但講真有效既唔多,可能我情況太嚴重吧!!!!

不過,又俾我揾到支唔錯喎!!!!呢支就係Stefania 既眉睫再生精華。
它採用筆狀既設計,配埋淡金色的筆身。
只要輕輕按筆上的制,精華就會流到筆尖,方便直接搽到睫毛根部。
精華液係透明狀,所以無論日頭化妝前用都無問題,晚間就更加要用啦! 精華吸引得好快,所以唔會影響搽眼霜或者面霜!!

我KEEP住用左兩三個星期,毎日早晚都搽,都有幾明顯既效果!
首先係眉毛的部份,驟眼睇係唔係唔覺呢!!但身為無眉人既我就可以好肯定咁講......我條眉係濃左.......不過係前半部之麻。由於我眉毛真係無咩毛,所以就算支精華幾咁利害,都無可能係無毛囊既地方生到毛!!
如果你有毛,只係唔夠濃,呢支就真係好幫到手。搽左呢支精華....D雜毛仲出得快過條眉,係唔係可憐呀!!!不過前面濃左我都開心既!!!!!

我既睫毛唔算少,但最大既問題就係唔夠長,特別係眼頭附近。
同樣用左兩三個星期,眼頭睫毛又真係長左喎!!而整排睫毛就硬正左,同埋黑左!!!我好珍惜毎一條毛,所以佢硬正左,我好開心,因為唔會咁易夾斷!

嘻嘻!無咩毛既我,可以有咁既效果已經好滿意!!畢竟要有無毛變有毛......真係有點強人所難!

沒有留言:

張貼留言