2013年2月13日 星期三

原來Eyeshadow Base真係咁重要@Elf VS Lasplash

勁耐無出文,終於等到假期,可以放假寫文啦!!!
先祝大家越來越靚,皮膚白白滑滑,心想事成先!!

唔知大家有無試過想化深色眼影既時候,有時塗左好多層,結果都係唔上色呢?
今次就想同大家比併下呢兩支Eyeshadow Base。

ELF 呢支我已經買左好耐、La splash呢支就新買既,兩支都唔過一百蚊,係d化妝小鋪就可以買到!
今次我用左BOURJOIS 3色Eyeshadow既黑色來試下呢兩支base!
ELF有d肉色,La splash就係透明!

首先,我就用手毎邊各印上3次。
原來都幾大分別架喎! La splash 一印上去Eyeshadow就食住左,ELF就好明顯仲見到BASE既顏色,仲睇到D乾紋!上色度 La splash 勝。

之後我就試吓推開佢,睇吓會唔會易掉!
結果La splash又真係唔係好有變化,Elf就好明顯散開左。持久度 La splash 略勝一籌。
來多張對比圖,可以睇清楚! La splash d色真係實淨好多!

最後,梗係要試吓上眼,先可以睇到佢真實既效果啦!
由於影相當晚已經係夜深,大家就忍耐少少我眼既紅筋啦!

右眼係用左La splash ,右眼就用左ELF。
 我用返啱啱盒Eyeshadow來做blending,都好明顯睇到兩隻眼既分別,Lasplash 明顯上色同實色好多,眼既根部亦紮實D,而ELF都係比較淡,仲有D位上唔到!!

今次既比併,Lasplash 無論係上色度同持久度都明顯比ELF好,大家有興趣就可以試下呀!!
















沒有留言:

張貼留言