2013年2月16日 星期六

久違了.....卸妝「油」@SUISKIN深海精華卸妝液


我第一眼看到呢支卸妝產品,仲以為係「卸妝油」,我已經好耐好耐無用啦!!因為之前俾做FACIAL 姊姊點醒左,我勁生粉刺係因為用卸妝油,所以我已經好耐無用啦!!
不過,呢支只係樣似啫,佢其實係卸妝液,我用左半支都無事!!!放心晒!!!
其實係來一支瑞士配方、韓國製造的卸妝液,15秒就可以卸除厚妝。
初頭,我仲以為佢似卸妝油咁要乳化,但其實係唔洗架,用水一過就可以,用完塊面仲好清爽同保濕。我又係欣賞會寫清楚有效期(日期控......)

我覺得佢既泵裝設計好好,只要推前推後就可以鎖住,唔洗怕唔見左個扣!

快快試下佢既卸妝力先,我覺得最難落就係眼妝,所以今次我就用對眼來試一試佢。我劃左條勁粗既內外眼線,先用化妝棉敷左十秒先,之後抺幾下,已經落晒喎!!!仲要好重要既一樣野,就係一D都唔「拿」眼!!!!


之後,我用BIODERMA試下落乾淨未,又真係無野喎,右下果個就係啦!!!果然幾乾淨。


由於當日無用到睫毛液,另一日我又試左,都係好落得,黑色一點點就係D睫毛液,要啡色就係條內眼線,又係一敷就落晒!!
佢唔拿眼既程度係...我落晒隻眼,仲可以卸晒全面先至過水,真方便!
平時我既妝都唔會太厚,用佢落一次就已經好乾淨,佢仲有淡淡既草本味,用完唔乾又清爽,加上價錢合埋,會回購呀!








沒有留言:

張貼留言