2012年8月10日 星期五

墾丁都頂得住@平野有好既Vaseline 防曬Body Lotion

之前講過萬寧做特價,我買左支Vaseline 防曬 Body Lotion !
諗住平平地試吓,平日出街搽吓手腳!

由於我之前實在晒到勁黑,無咁快睇到效果!
咁啱我個朋友仔話去墾丁,問我買咩身體防曬好,由於佢唔怕黑,只係唔想曬傷!!

同佢格盡咁多間,都係發現呢支「三重亮白防曬修護潤膚露」 最抵買!! 
咁大支都唔洗40蚊,但另一支只係多佢1度(即係spf25pa++),就要成100蚊。所以最後我個朋友仔都係買左右手邊呢支!



呢支都有SPF24pa++,平日用其實都足夠!
佢仲有維他命B3,可以改善肌膚暗沉!

出發前,膚色唔算特別白,但都算正常!!!

我有問朋友仔,究竟有無用? 佢話佢有keep住補搽!大概二次度!

而墾丁出名陽光與海灘,佢去果幾日天氣都好好,玩水上活動都用佢!!

我試過個質地唔錯,比較水,唔會lup!!啱晒夏天用!但都有基本既滋潤度!

咁究竟效果點呢?

大家睇吓啦!
膚色係有深左,大概1至2度!!
晒足五日都算係咁!!

如果平日返工用應該會keep到唔黑!

就係因為佢既試用!我真係keep住日日搽,希望唔好再黑落去!!

最後俾張對比大睇吓!!(佢竟然著返同一件衫,我地又要企返係同一個地鐵站影,真係無花無假,哈哈)



平平地,要來搽身,真係可以「豪用」!

捉住夏天既尾巴.....盡情享受夏日吧!


沒有留言:

張貼留言