2012年8月5日 星期日

柔順零敏感@NOV防曬乳液EX及曬後保濕水

這個多星期皮膚竟起點敏感,面頰亦起了一大粒瘡!!!還要是硬硬的!!!而鼻頭亦紅了起了!!真可惡!!


毎次遇上這些問題,我都唯有還原基本步,只做最基本的護膚,以減底對皮膚的刺激!



剛巧遇上NOV防曬乳液EX及曬後保濕水,一個來自日本,產於日本,並以『無香料、無色素、無合成添加』為宗旨的醫學美容品牌!!!
真好!!!NOV針對敏感肌,我這星期敏感得可怕!!!(其他野又唔見咁啱!)唉!!!


就算敏感,我都一定會搽防晒,因為紫外光對皮膚的傷害太大,都係要好好保護先得!
NOV  UV Lotion EX
佢係利用物理性防曬原理來隔絕UVA、UVB ( 不使用紫外線吸收劑) 即係在肌膚表面形成反光膜(好似係塊面上面裝左好多反射板),以反射既形式減少紫外線對肌膚既傷害。相對化學性防曬,係會較少引起過敏,所以亦較適合易敏感既人使用!!

呢支防晒質地十分水潤,大家可以見到下圖一倒出來已經自己流下,而且很易推開。相信是由於添加了透明質酸保濕成份。記得第一日用既時候,我覺得佢似一支LOTION,多過似一支防晒。哈哈!
好多時,物理性防晒都好易有泛白既情況,但呢支一點都不會!!
輕輕推開,白色已全部消失。
由於質地較柔順,故此如要上妝,最好等一陣,等佢乾透先!
仲有,佢係無香料架 ,所以真的一D味道都無!!


用左差唔多一個星期,膚色都保持到,同埋我面上粒瘡都差唔多好返,無再敏感,效果唔錯!

另外,我都用埋支曬後保濕水,佢具有保濕及鎮靜舒緩功效,啱晒我啦!!
海洋深層水(清爽型)
官網話佢係用5000公尺以下無污染深海礦泉萃取,含豐富礦物鹽質、深海紅藻萃取、甘草酸,所以除左保濕同鎮靜舒緩外,仲有骨膠原增生作用!!真係估唔到一支無色無味既水,可以有咁多功效!

由於我D敏感都幾利害,所以我決定拎來濕敷!
敷完又幾舒服喎!就算呢幾日咁熱,我又要出街做野,晒完先用,都唔會覺得「拿」。


而佢既保濕能力都唔錯,我可愛既毛孔,亦即時細左!!哈哈!!!
就咁敷左三晚,D紅真係退左D,而粒瘡亦消得七七八八!!

佢無色無添加到小朋友同孕婦都可以全身用,所以敏感肌既朋友,大家真係可以試吓呀!!


有興趣可以去City Super /Logon 睇睇





沒有留言:

張貼留言