2012年8月29日 星期三

以毒攻毒@Mask House Celebrity蜂毒亮目膠原再生眼膜

 呢個月有D自己拎來衰,因為有一兩晚習慣左夜訓,結果就晚晚都二點幾先訓,平時個黑眼圈已經唔細,今次咁攪,仲唔「跑」出來咩!!

呢幾日除左眼訓,對眼仲好鬼攰,諗起有盒EYE MASK,一於試試先!!
返期,好多人都被「蜂毒」或者其他「毒」既美容產品燒親,我今次實行「以毒攻毒」既就係 Mask House Celebrity蜂毒亮目膠原再生眼膜。



在介紹佢之前,大家來睇睇我對「毒」眼先,宜係攰到呢!!!!


黑眼圈超深,眼紋又深!!!唉!!!!!!!!!真係自作業!!!!!

用佢之前,其實我對「毒」既美容產品無咩研究!
原來「蜂毒」被譽為天然安全的BOTOX,咁咪即係應該有去紋既功效!!我真係好需要!!

佢話可以有「即時彈滑」功效,試一試佢先!
聽同事講,近期既MASK好興用「凝膠」質地做面膜,今次都真係第一次試,感覺好好喎!!

好既地方係好貼,平時敷眼既時候,總會飛起丁丁,但呢個MASK 係完全伏貼在皮膚上面,仲要係成個「眼罩」型,除左黑眼圈位之外,真係可以敷埋眼尾,又可以順便敷埋上半塊面頰,女人仔就覺得抵左!!哈哈!!

除左「彈滑」外,佢仲有可以有「亮眼」同「舒緩」既功效,即係立刻拭除雙目浮腫、眼袋及黑眼圈疲態,我咁攰,應該會FEEL到呀!

十五分鐘後......


黑眼圈又真係好似無咁黑喎! 特別係眼中至尾既地方,真係有D「亮眼」既效果。而敷完都幾舒服既,保濕效果唔錯。

不過,畢竟一盒三塊,又點有咁快見到去紋既效果,但眼袋就好似無咁腫!!!

試完後,愛上左呢種質地既MASK,好貼,好吸收!!!

最後俾張對比既相大家相俾大家睇吓!


雖然影既燈光有D唔同,但都睇到好明顯有分別!!!!要來急救黑眼圈同眼袋,幫到手!

呢種「毒」值得「以身拭法」,哈哈!!!!











沒有留言:

張貼留言