2015年8月9日 星期日

會再來的@三木日本料理 Miki Japanese Restaurant

當與最愛食放題的朋友於尖沙咀行後,我都估到我應該係會食放題,所以一早做定功課,之前經驗幾好,今次決定再食多次。
刺身確實新鮮,最鐘意係佢既甜蝦,超級大隻,仲已經脫左殼,真係啖啖肉。

平時我真係好少係放題食咁多壽司,不過三木既壽司真係好食,紫菜脆,用料足。
海膽壽司係放題好少見,而且分量唔少,講不上好鮮味,但至少沒有怪味,可以放心食
其他壽司,如芥末八爪魚,吞拿魚等都好食,所以總共點左2次壽司,放題中真係好少。

自制牛肉盛合!!牛柳粒軟軟的,不會過熟,但有點咸。
厚切牛舌味道版,但一件起二件止,吃太多易膩。

勁鐘意食蛋的我,點可能放過鵪鶉蛋呢,有一點點燒香的味道,不錯。
波蘿同蕃薯可以舒緩一下飽濟的感覺。

來三本,點都要留肚食甜品,因為真係好多款式之餘,大部份都好食。
我摯愛依然係焦糖燉蛋,不過綠茶布丁就無咩茶味,失色左。

最後,當然要來一球柚子雪芭,才是美滿的句號。







沒有留言:

張貼留言