2015年2月14日 星期六

日日玩「髮」,唔怕變亁@gooodapple x-Style Aromatherapy Party專業新玩"髮"

過去的星期六,我去到Fashion Walk 參加goodapple X Style Aromatherapy變髮派對。由直髮變曲髮十分鐘都唔洗,仲有機會試埋 Style Aromatherapy 既「摩洛哥堅果油免洗定型潤髮乳」。

Style Aromatherapy既免沖洗定型系列一共有三款,分別係宜家最HIT、金色既係「摩洛哥堅果油」、灰色既係「防脫髮免沖洗定型潤髮乳」、黃色既係「深層修護免沖洗定型潤髮乳」。
大會當日安排左髮型師幫我地「變髮」,我選擇左試用Babyliss 捲髮器。髮型師提醒我地,如果要使用呢類既捲髮器,先要將頭髮梳順,避免「CLICK」實部機。夾曲要分層夾,先夾尾部,再夾頂部。部機都真係好方便,短短幾分鐘,已經將髮尾捲曲晒。
夾晒成個頭之後,最重要既步驟,就係「撥鬆」同「落定型」。有時係條街見到D女仔捲到一條條咁,其實宜家真係唔興啦!
我有時都會試下自己夾曲個頭,不過夾完髮尾都真係會乾,再噴埋定型液,好多時都會乾上加上,所以我一定會用護髮油先夾。而髮型師幫我用呢支「摩洛哥堅果油免洗定型潤髮乳」就「二合一」,「造型」同「保濕」只需一個步驟就做到。
呢支由以色列製造的二合一潤髮乳,沒有經過動物測試,並標明產品全部不合SLS/SLES及Parbens,可以放心使用。雖然來自以色列,估唔到只係$190/400ml。
潤髮乳使用泵裝設計,放係枱頭方便使用。而佢既質地類似乳霜,搽上頭髮後,雙手完全無黏「lup」既感覺,唔似平時用護髮油後,一定要洗手。

基本上我毎日都吹頭,由於頭皮較油,無奈地要用d清爽d洗頭水,用得耐髮尾真係會乾,所以毎次吹完,就算只係用手指梳都會「click」住。

呢幾日,我吹完頭後,都嘗試用一泵既分量去搽髮尾,由於係乳霜質地,所以搽上去既時候會有少少濕濕地,大概等一、二分鐘就會乾。

搽完最明顯既效果係「光澤感」,大家可以見到上圖,有使用同無使用真係好有分別。而髮尾打結既情況有好轉,但就未完全唔click。

左圖係當日髮型師幫我set完頭即刻影,右邊則係我行完街,食完飯再影,都過左6-7個鐘,佢既定型能力都算唔錯,只係得少少直左,而我中途我都有拎手指梳,亦有繞頭髮

到我返屋企,都已經成10個鐘,其實個捲度都仲KEEP到,無咩大變化!

總括而言:
1. 「定型」和「保濕」二合一好方便。
2.  同Gel或Moussse一樣可以保持造型,但質地更清爽自然,加強「光澤感」效果最明顯。
3. 價錢實惠,大大支都係百幾蚊。
4. 氣味有點濃,未必人人都啱,我自己就OK!
5. 保濕度OK,如果希望全日KEEP住咁保濕,最好放工前再搽多次!

其實摩洛哥堅果油系列,仲有洗頭水同護髮素,一齊用埋效果應該更好。

產品資料: 
https://www.facebook.com/Style.HK




產品由goodapple 及品牌提供


歡迎與我聯絡:
email: hahaship@gmail.com
instagram: hahaship
















沒有留言:

張貼留言