2013年12月19日 星期四

更新細胞底層@Mythsceuticals蘋果幹細胞修護面霜


Mythsceuticals 是一個由法國新進的醫學美容品牌,主要利用蘋困幹細胞技術,針對幫助皮膚細胞啟動再生和修復功能。
Mythsceuticals蘋果幹細胞修護面霜包裝簡潔,有密封膠蓋保持乾淨及新鮮。
面霜質地滋潤而清爽,搽完上面好快吸收。
由於質地極滑,所以勁易推開,而搽完之後,即係感到皮膚表面的幼滑。
大概兩年前,我已經係美容院買過蘋果幹細胞既產品,當時簡直一試愛上。但由於當時算係新出的,所以價錢都唔平,之後就無再用落去。

今次試既Mythsceuticals蘋果幹細胞修護面霜雖然來自法國,但佢既價錢都好實惠。蘋果幹細胞俾我最大既感覺,就係即時皮膚會勁滑,只要keep住用,我粗糙的膚質都改善左好多,而呢支同様做到呢個效果,好似係相中,見到搽完之後,皮膚係即時變得光澤,而佢既保濕度亦好好,就算呢排都唔洗再加。

蘋果幹細胞最重要其實係抗衰老,修復老化的皮膚細胞,補充水分,並能延長修復後細胞的壽命。所以用呢類產品通常要用上一個月先至睇到效果,我宜家大概試用左差唔多兩星期,已經開始見到塊面係滑左,毛孔亦細左,所以我會keep 住用,晒下呢個cream 係唔係同我之用既一様咁好!


產品由品牌提供











沒有留言:

張貼留言