2013年12月18日 星期三

告別小丑鼻@La Roche-Posay 抗敏全效修護面霜

雖然我面皮唔薄,但唔知點解,我塊面得閒就總會無啦啦紅左,發親炎都係入面,真係好難攪。
「La Roche-Posay 抗敏全效修護面霜」針對敏感問題,持久舒緩抑制敏感。成份除左含有法國温泉水之外,仲含有乳木果油,由於成份與人體的分泌相似,所以好易被皮膚所吸收。


最鐘意d產品有有效日期!
抗敏全效修護面霜更採用100% Airtight 無菌包裝,配方即使0% 防腐劑亦能保持新鮮有效!
 泵出來係白色乳霜狀,雖然佢係支裝,但佢係cream 狀質地,雖然質感亦較為厚實,但亦好易推開,推開後好有層薄膜在皮膚面作為保護。
我塊面一紅就好大範圍,特別係個鼻,紅得來仲會脫皮,呢個星期我keep住用,鼻頭既紅好明顯快退左,平時會痕會脫皮既情況亦好左。不過如果咁乾燥既天氣用,我就覺得保濕度仲差少少,我通常會用左呢支打底,再加層保濕啫喱,咁就唔怕敏感又唔怕乾!




此產品由beauty life 及 La Roche-Posay 提供


沒有留言:

張貼留言