2013年8月18日 星期日

天天針對不同問題@Mask House分子及幹細胞面膜

係咁多種家用MASK 入面,最方便首推Paper Mask,再加上宜家Paper Mask 越出越多款,唔似好以前只係保濕、美白,而係多左好多專門針對皮膚唔同問題,包括緊緻、抗皺修復等等......

今次一口氣試左Mask House 六款來自來個唔同系列、針對唔同問題的paper mask!!!

首先係來自「幹細胞系列」的三位成員,「幹細胞」系列希望可以組織細胞的再生潛在功能,從根源徹底改善肌膚問題。
 左邊係「蛇毒、幹細胞面膜」-極張抗皺修復
 中間係「胎盤素、幹細胞面膜」-極白美白緊緻
 右邊係「蜂毒、幹細胞面膜」-極煥滋潤去紋

另外三款就係來自「分子面膜系列」,分子美容係利用生物分子重組排列技術,配合皮膚自我更新功能,促使細胞甦醒及分裂,使肌膚恢復最佳狀態。 
 左邊係「酢液竹炭、分子面膜」-600%控抽抵抗痘
 中間係「深海魚子、分子面膜」-7天修復滋潤
 右邊係「智利蝸牛、分子面膜」-10倍補濕銷水

呢六塊面膜開左之後你都會發現佢係起多精華,拎左塊mask出來,入面都仲有好多好多精華。
多到我唔住放兩塊化妝棉入去再敷其他地方。我試過兩個系列都係一樣咁多精華。
呢兩個系列的mask cutting 唔錯,就算我呢d大面人都可以cover 晒,同埋佢質地都係薄透而堅韌。
其實酢液竹炭既mask 真係黑色既,mask 既質地亦較厚,不過同樣伏貼。
由於塊mask真係好多精華,所以第一次用既時候我放得低左,精華既重量令佢有少少跌落去。不過,之後放返高d就無事。
相中用完既效果係「深海魚子、分子面膜」,係我用完覺得最有效果既,用完膚色係真有返晒光澤,亦有種通透感,好似白裡透紅咁!
而其他幾款樣地都係保濕美白效果好好,但由於佢地針對既問題無咁易睇到,所以未緻好明顯。
「酢液竹炭」係控油得來唔會乾,但佢入面講到可以做深層清潔,我就有d疑問,因為敷完又唔係好覺有野浮出來。


敷左15-20mins 後,面上會有好多精華液,只需要等一陣就可會吸引埋,我就用左一個吹頭既時候,塊面就變得乾爽左乾左之後,皮膚既通透我覺得都仲keep 到,效果唔錯!

呢幾隻mask 係可以獨立一張張咁買,可以選返自己想改善既問題先致用。價錢雖然都要十幾蚊一塊,但以佢既精華及效果,我覺得算合埋,大家可以試下。



產品由Beauty Life X Mask House 提供 















沒有留言:

張貼留言