2013年8月7日 星期三

1分鐘韓式底妝@Etude House Precious Mineral Any Cushion

Etude House 用上最新的cushion cell-trap technology,令人期待。粉盒在設計上實在方便及貼心,可以隨時都放好粉樸,粉樸質地密度很高,很易沾取粉底液,不會吸太多粉,造成浪費。粉底液質地較為水潤易推,遮瑕度很好,我的眼圈很易就被遮蓋,透薄度亦不錯,我最怕粉質太厚皮膚不能呼吸。不過,對中性偏油皮膚的我,它的控油度及持久度則一般,我試過只是T位落碎粉,希望保留兩頰皮膚光澤,三十幾度很快就溶,最後我先用LONG KEEP BASE再全面用碎粉定妝,持久度則有所改善。多次補妝後底妝還算透薄,這一點倒是不錯。它有兩個顏色選擇,用了深色的我還是有一點白,膚色深的女生要留意。

Etude House 的產品總是很夢幻、很少女,粉紅色的全效珍珠零瑕粉底霜,就如小公主的玩具。雖說不再少女的我,看到....還是會心動。
粉盒的設計很方便,無論打開或合上蓋,也可以放好粉樸。啱晒佢可以「除時補妝」的特點,真貼心。
貌似粉餅的設計,入面其實蘊藏左一個「cushion」,cushion下面先係主角粉底液。「cushion 」氣孔緊閉技術,將粉底緊銷於Cushion內,可以使妝容更輕盈。
Any Cushion 的特別是簡易便用,只要瞬間就可以遮蓋面上的瑕疵,對比起BB CREAM ,佢既遮瑕度更高。
原來Any Cushion 的遮瑕度真係幾利害,我的無敵黑眼圈俾佢遮左九成。
近D睇,面上唔同的瑕疵亦可以輕易遮到,只係鼻頭仲有少少紅。
只要一分鐘,一個具遮瑕度同透薄的底妝就攪掂,而加少少眼線同胭脂,就可以精精神神咁出街同返工。

沒有留言:

張貼留言