2013年7月24日 星期三

我的護膚目標:幼滑.......@The Body Shop Nutriganics™ 有機營膚幼滑精華素

「The Body Shop 」一提起,大家多數是想起它家的BODY BUTTER 及身體用品。其實它還有很多很多的產品,它家的碎粉掃我已用了好多年,毛還是沒有掉,抓粉力還很好!!

講遠左TIM!!今次試用既係Nutriganics™ 有機營膚幼滑精華素。近期一聽到「有機」兩個字就即係豎起耳仔,因為之前用緊既「有機」日霜感覺好好,
呢支精華有超過98%的天然及15款有機植物精華,而可以令到「肌膚幼滑」則是我的一大目標。呢兩個咁重要既原因夾埋一齊,實在令我有所期待。
 查一查產品的資料,發現原來已經不是剛出的,它已經於各大雜誌得過獎項。詳情:
http://www.thebodyshop.com.hk/tc/ProductDetail.aspx?ProdID=1564&SubCateId=180&CateId=4
精華素質地輕柔,有效增加肌膚活力及幼滑度,多種購自公平社群貿易的有機成份,具有補濕修護、紓緩鎮靜、滋潤並發揮抗氧化功效。(額外一提,公平貿易可以令到落後地方的農民得到合理的報酬,有助改善他們的收入,不被剝削)
的確呢支精華素質地較為清爽,質感有點似乳液,推開後很易吸收,表面不會黏手,夏天用很適合。
呢支精華我早晚用左十日度,初初用既時候覺得好似乳液咁,無咩特別。大家有睇開我個BLOG 都知,我要試一個產品的幼滑度係用完訓醒先至來判斷。
用左一個星期度,我開始感覺到皮膚有變化。首先,因晚晚開冷氣訓的乾燥感減低了,朝早起身無覺得咁乾,唔會想即刻搽野,保濕度不錯。另外,就係塊面摸落真係滑左,毛孔都有細左,幼紋既改善則仲未見到。

簡單而言,做好保濕,肌膚的幼滑度自然容易提升。呢支清爽保濕既精華素,炎炎夏日用剛剛好。

 




謝謝Good Apple.com及The Body Shop 提供試用




沒有留言:

張貼留言