2013年7月1日 星期一

輕鬆減@Life Nutrition 青咖啡豆纖型配方GCB

一向重量級的我,修身減肥簡直係我一直的重要課題,耐何恆心不足?今次試用既「Life Nutrition 青咖啡豆纖型配方GCB」。睇佢既介紹,簡直係啱晒我呢d無恆心既人!
青咖啡豆係近期最hit的減肥成份,先睇吓佢有咩用先! 
除左青咖啡頭之外,仲有另一個成份,就係紅莓酮。
銀色鐵罐包裝,輕身易攜帶,食完仲可以循環再用,用來做筆筒或者種花都可以!
 毎日只要早、午、晚三餐30分鐘前先食左佢,就可以!
記得第一次食既時候,食完覺得飽飽地,有d脹住既感覺。不過食多幾次就好似習慣左,無咁明顯,呢一個月來keep住食,我發覺可能因為佢有飽肚既感覺,所以對於飲食控制會有d幫助。但會唔會消脂,其實真係唔知道。

因為我相信,減肥真係要靠飲食控制同運動得返來。今個月食佢,順利控制埋飲食,輕左幾磅,咁佢都算幫到手!!













沒有留言:

張貼留言