2013年7月23日 星期二

第一次...開箱文.....APPLE BOX

喜愛爬文的我....已留意這個精美的小盒子很久了,之前一直抽不到,今次終於到我啦!!!哈哈哈!!!!
粉紅色的小盒子是由本地創作人Billie Ng 所設計。
小盒子很實用,我就要左佢來放多到爆的MASK!!!SIZE啱啱好!!
小盒子內充滿各式各様的試用品,真係可一次滿足面部同身體既需要。

我抽到既包括:
1) ETUDE HOUSE - BB Cream Cotton Fit (試用裝 x2pcs)
2) ETUDE HOUSE - CC Cream #01 Silky (試用裝 x2pcs)
3) La Roche-Posay - Anthelios XL Dry Touch Gel-cream SPF50+/PPD31全效啞緻清爽防曬乳 (3ml)
4) La Roche-Posay - UVidea XL BB Cream SPF50 PPD18 PA++++ 每日高效BB乳霜 (3ml)
5) Minerals - Hand Cream死海芳香潤手霜 (60ml)
6) The Body Shop – Nutriganics™ Smoothing Serum有機營膚幼滑精華素 (30ml)
7) 燒倍纖 - Ultra Beauty (detox) 体の極緻 (3日體驗裝)
8) 我的美麗日記 – Rice Mask白米面膜

實在有排試,一次可滿足多個願望。

其實仲有其他產品,如果大家都有興趣,可以試下登記,既簡單,又可以試過先買適合自己的產品。

下期會轉小盒子的設計,期待............



沒有留言:

張貼留言