2012年7月18日 星期三

又係時候做「天疚」

話說我自細係一個藥煲,D咳成日都陪住我,阿媽就自細帶我去睇中醫,所以如果只係並通傷風感冒都係睇中醫多,可以話係「中醫控」。


上年我去睇開既中醫,點知遇著果日係「天疚」既日子,醫師就幫我做埋「天疚」,佢話對「咳」同「鼻敏感」好有效。



我前年既冬天直情「咳」穿肺咁濟,咳左成個幾月,攪左勁耐先好返。之後個夏天就貼左「天疚」,今年冬天真係無咩點咳,就算咳,去醫師度睇返都好快好返。宜家我咳親,醫師都會幫我順便做埋天疚,佢話係指定既日子功效大d,但平日都可以做,都有用。而我今個夏天都飲左好多凍野都無事(好彩!!)
「天疚」會將d藥貼係唔同既穴位,貼左之後會發熱,幾個鐘後可以撕左佢,如果大家有氣管及呼吸道問題,真係可以試吓!!


根據中國歷法,聽日(18/7)就係第一貼,28/7係第二貼,7/8係第三貼。最好根係貼晒三貼,醫師話連續貼三年就最有效。


我見周圍好多醫館都有幫人做,如果價錢二百蚊左右都算合理!


有需要大家可以試下!!!







沒有留言:

張貼留言