2015年1月17日 星期六

由內照顧到外的寶盒@12月Glama Box

聖誕前,我收到人生第一個「Glama Box」,打開時真的有點意外,,盒內豐富得很,仔細來睇,原來今次係由內到外既產品都有。試晒真係需時,宜家就快d同大家分享!

以前聽過這類盒仔,很多時都只得sample,雖然盒子的原意是讓大家先試試,再去挑選合適自己的產品,但有時sample太小,真的試不了呢!

這個12月的Glama Box倒讓我有點意外,除了指定的貨裝產品外,有幾件的size可以說是旅行裝,試足一星期都無問題。

Victoria – LANOLIN蛋白面膜皂15 g
毎日護膚最重要就係清潔。呢塊來瑞典皇室御用既「面膜皂」除左可以好似平時咁拎來洗面外,仲可以將d泡泡敷係面上5分鐘當清潔面膜用。由於「面膜皂」含有蛋白、羊毛脂、玫瑰水等天氣成份,所以就算敷完都唔覺得乾。我多數都係用來洗面,洗完面清爽得來真係唔覺乾。由於冬天無咩粉刺黑頭,所以呢個功能就唔明顯啦!


BAKEL – 骨膠原緊緻精華 3 ml + 淡斑美白再生精華 3 ml + 去角質滋養抗皺面膜 3 ml
Smillson – 燕麥滋養茶香潤膚沐浴露(燕麥+綠茶) 30 ml
我鐘意去角質,所以先試用BAKEL去角質滋養抗皺面膜,是一種凝膠狀的面膜,入面含有水楊酸同檸檬酸等天氣胺基酸成份,可以令到表皮更新及加強肌膚光澤。我覺得佢去角質既效果係唔錯,用完皮膚係即時感覺到白同滑,但真係有點刺激,除左面上有少少刺的感覺外,最重要係佢令到我不停流眼水,所以敏感既人士真係要留意啦!

SharaShare – Shara Shara Girls 冰潤女孩冰爽水份爽膚水 5 ml + 冰潤女孩冰爽水份乳液5ml + 蜂蜜炮彈肌底液 3ml
我覺得爽膚水同乳液都係屬於比較清爽的系列,加上冬天天氣乾燥,於我來講就唔係好夠保濕,比較啱一D年紀輕既少女!!

Kim & Marc–寶石眼影 3 g
Kim&Marc寶石眼影係盒子入面既大愛呀!!!近年都興一d比較乾淨的眼妝,而呢個peach 既顏色就正合我心意!日本眼影一向都係光澤感夠但顯色度不足,但呢粒寶色眼影就兩者典備,不單閃粒幼細,質地仲好滑,完全唔飛粉!抺晒整個眼蓋或做下眼影都好正。加上持久度高,所以成為我既大愛!!

淨白無瑕兩用防曬粉餅 15 g
日本真係好興兩用粉餅,呢盒粒餅我覺得濕用貼好多,可能同天氣有關。其實試完質地,我都覺得唔錯架,又有防晒成份,價錢又平($147/15g)!!可惜,大家都眼到佢既顏色同我差幾遠啦!!所以冬天用晒頸巾我都可以借d兒出街,但平時我都係用唔到!!唉!!!

eFresh – 綠魚子完美緊緻面霜 3 ml + 綠魚子緊緻修護精華 5 ml
白蘭氏® – 當歸雞精 1 瓶 70 g
有時女仔生理期痛,其實可以加熱支當歸雞精,飲完會覺得舒緩左!好彩我無呢個問題,但阿媽一見到,都叫我即刻飲左佢,話好有益!!雖然係有少少藥味,但唔算難入口,為左健康都係要飲!
巴哈-急救寧顆粒 4粒
呢個糖,我初頭以為係喉糖,點知睇真先知要來舒緩緊張情緒,例如說話前、決策前、考前前。佢入面有5種花卉精華,利用「花療鎮靜」達到鬆弛神經的作用。加上無人造色素、無蔗糖及化學副作月,屬於天氣既產品。說實在,有無呢種功效我未知,不過佢味道自然就真既。

青檸柚子身體磨砂 180 ml
今次Glama Box既貨裝size係Noelle 青檸柚子身體磨砂,見到青檸油子既味道已經好吸引,可惜我d咳仲未好,唔敢開來用,怕沖涼沖得太開心太耐,再凍親就大件事!佢入面有透明質酸同椰子油成份,就算冬天用都應該唔怕乾,我要快d好晒,期待用呀!!!


毎月唔洗$100,就可以試到咁多唔同既產品,其實都好抵。最重要係毎次打開時果種驚喜既感覺!


Glamaclub Website: http://hk.glamaclub.com/
Glamabox 資料:http://hk.glamaclub.com/glamabox/
Glamabox Facebook: https://www.facebook.com/glamaclub




沒有留言:

張貼留言