2014年4月29日 星期二

補而不膩@ESTHEDERM極緻完美提升輕柔修護霜

已經踏入初老一段時間的我,對於種種的抗衰老產品都好有興趣。畢竟、保養才是「不老」的重點。

今次試既係來自法國的 INSTITUT ESTHEDERM ,呢個品牌係由世界十大皮膚學權位之一所創立。在保持皮膚年輕及激發細胞活力方面得到多個獎項。法國人的確不易老,我想除了生活態度之外,最重要係佢地都好注重保養。

平時係50ML一盒,今次就分開左十支試用裝。修護霜內的感光微球體有效折射瑕疵,即時撫平皺紋,有效刺激肌膚膠原自生,輪廓更緊緻纖巧。


而佢既功效包括﹕
1.重塑面部輪廓,V型輪廓瞬間呈現
2.高效抗氧化
3.柔軟皮膚、增加鎖水能力
4.減淡皺紋
5.肌膚重現飽滿光澤
 一般有抗老緊緻成份既Cream質地都較油膩同厚身。不過呢支就好唔同,質地十分「輕盈」、「易推」,仲「好滑」,好適合用來順便做提升按摩。
 通常我用有緊緻功能既Cream ,我都會用「二指神功」去做按摩。哈哈!其實係我睇女人我最大跟Kelvin老師學。只要用食指同中指係權骨同下巴骨之間向上推,咁就有拉提既效果。呢隻Cream 滋潤得來夠滑身,用來按摩都唔怕有幼紋。
我記得第一次搽上面即時有緊實既感覺,而佢既保濕度幾好,呢個天氣唔洗加其他野都已經足夠。用左十日後,開始睇到膚質既改善。毛孔明顯變得幼細,膚質的幼滑度亦有所提升。而鼻部果條紋亦好明顯減淡左,整塊面都明亮有光澤左。補而不膩,啱晒夏天!



產品由品牌提供





沒有留言:

張貼留言